המבחנים האמריקאים בשחייה: פלפס, לדקי ודיראדו השלימו ניצחון שלישי

כוכבי השחייה האמריקאית השלימו טריפל אפ. וגם, מה עשתה מיסי פרנקלין במשחה בו היא שיאנית העולם? ומי יהיה השחיין המבוגר ביותר בנבחרת האמריקאית
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל הסיכומים היומיים מהמבחנים האמריקאיים בשוונג

50 מ' חופשי גברים: שניים היו רמה אחת מעל כולם – ניית'ן אדריאן מנצח ב-21.51 שנ'. אנתוני ארווין היהודי בן ה-35 משלים דרמה אדירה כשהוא מעפיל מהמקום השני רק מאית שנייה אחרי אדריאן, ב-21.52 שנ', וחוזר אחרי 16 שנים (!) למשחה האולימפי בו הוא הוכתר כאלוף באולימפיאדת סידני 2000. קאלן ג'ונס הוותיק ללא כרטיס אולימפי, וקיילב דרסל הצעיר ייאלץ להסתפק ב-100 מ' חופשי.

צפו || 50 מ' חופשי גברים

200 מ' גב נשים: מאיה דיראדו מנצחת שלושה משחים אישיים באליפות ובזמן של 2:06.90 דק' משריינת השתתפות אישית במשחה שלישי בריו ( הראשונה לעשות "טריפל-אפ"), אחרי שכבר העפילה ראשונה בשני משחי המעורב. אחרי האכזבות ב-100 מ' גב וב-100 מ' חופשי, מיסי פרנקלין משלימה דאבל-אפ בשני משחי ה-200 מ' (חופשי וגב) ועולה מהמקום השני בזמן של 2:07.89 דק', ל-200 מ' גב בו היא שיאנית עולם ואלופה אולימפית. התוצאות של שתי השחייניות יצטרכו להשתפר והרבה כדי להביא זהב בריו מול האוסטרליות המצוינות.

צפו | 200 מ' גב נשים

100 מ' פרפר גברים: מייקל פלפס משלים ניצחון בכל שלושת המשחים האישיים שלו עם מקום ראשון ב-100 מ' פרפר ב-51.00 שנ', אחרי שהסתובב רק במקום הרביעי בחצי המרחק. פלפס הוא השני לעשות "טריפל-אפ" בנבחרת האמריקאית. כמו במרחק הכפול, גם הפעם תום שילדס עולה שני (ב-51.20 שנ') אחרי שהסתובב בחצי המרחק רק במקום השביעי. התוצאה של פלפס לא תספיק לזהב בריו, ונכונה לו עוד עבודה בחודש הקרוב.

צפו | 100 מ' פרפר גברים

800 מ' חופשי נשים כמו פלפס ומאיה דיראדו, גם קייטי לדקי עושה זאת בפעם השלישית, והיא האחרונה בנבחרת האמריקאית להעפיל בשלושה משחים אישיים. היא מנצחת כהרגלה במשחה בו היא אלופה אולימפית בזמן של 8:10.32 דק'. גם הפעם שנייה, כמו ב-400 מ', ליה סמית', אלא שהפעם היא כמעט חצי בריכה אחרי לדקי, בזמן של 8:20.18 דק'.

50 מ' חופשי נשים בחצי הגמר, אבי ווייצל שניצחה במרחק הכפול, ממשיכה להיראות מהירה מכולן וניצחה בתוצאה מכובדת של 24.34 שנ'. מדיסון קנדי הוותיקה עלתה שנייה לגמר שיתקיים מחר. בפער די גדול אחריה, עלתה סימון מנואל. חוץ מהתברגות ל-2 המקומות הראשונים מחר, מה שצריך להטריד את הספרינטריות האמריקאיות זו הרמה שמופגנת באוסטרליה, אחרי שאתמול שברה קייט קמפבל את שיא העולם ב-100 מ' חופשי עם תוצאה של 52.06 שנ'.

לכל הסיכומים היומיים מהמבחנים האמריקאיים בשוונג



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג