"הישראלים בדרך כלל מגיעים לעיסוי אחרי שצצה בעיה"

ג'ף טרייגר שהיה מעסה בניו יורק יאנקיז ועדיין עובד שם במחנות האימונים של פתיחת העונה, מטפל בספורטאים מכל הסוגים כאן בארץ, אחרי שהשלים את העלייה לפני שנה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ג'ף טרייגר מעסה ספורטאים
ג'ף טרייגר מעסה ספורטאים

זה לא משנה באיזה תחום אתה עוסק בספורט, בין אם זה אימון, ניהול, טיפול ואפילו כיבוס – תמיד תרצה לעבוד במועדון גדול. כשאומרים בארץ מועדון גדול חושבים על מכבי תל אביב, אבל כשחושבים על המועדון הגדול בעולם מכל הבחינות, ככל הנראה אחד מהחמישה בכלל הענפים יהיה הניו יורק יאנקיז. זה מועדון הבייסבול הכי מפואר שיש, ובכלל המועדון עם הכי הרבה הישגים בכל ענפי הספורט המקצועני בארצות הברית. זה אומר שכל מי שנמצא שם הוא מהטופ, לאו דווקא שחקנים אלא בעיקר אנשי הצוות המקצועי והרפואי שעליהם מוטלת אחריות בשווי מיליארדי דולרים.

ג'ף טרייגר מעסה ספורטאים

הידיים שלו טיפלו במיליוני דולרים, אפילו יותר מזה. ג'ף טרייגר | צילום: באדיבות ג'ף טרייגר

להכניס את העיסויים לשגרת האימונים

אם ביקרתם במדיקס או אולי בקליניקה פרטית בגבעתיים אולי הכרתם את ג'ף טרייגר, מעסה ספורטאים שבזמנו הפנוי גם משתתף בטריאתלונים כתחביב. הוא עבד ביאנקיז ולמעשה עדיין עובד שם מדי שנה במחנה האימונים לפתיחת העונה, אבל הוא החליט לוותר על ריבוי האפשרויות שהיו לו מבחינה מקצועית בארצות הברית, ולעלות ארצה מתוך אידיולוגיה – גם אם זו לא המדינה הכי ספורטיבית שאפשר למצוא.

"האמת היא שעשיתי עלייה כבר ב-2013, אבל חזרתי לארצות הברית כי לא מצאתי עבודה בישראל. היה לי די קשה לשווק את עצמי ולהתרגל למקום החדש", מספר טרייגר ומוסיף: "בנובמבר בשנה שעברה חזרתי לכאן ומאז אני עובד במדיקס ובקליניקה הפרטית שלי". למרות שלאורך רוב הקריירה המקצועית שלו טרייגר עבד עם שחקני בייסבול שזורקים וחובטים והעבודה אתם היא בעיקר בפרק הגוף העליון, כאן הוא מצא מספר הולך וגדל של רצים, רוכבים וטריאתלטים שזקוקים לטיפולים אחרים, אבל מבחינתו הוא כבר ראה הכל ומסתדר עם כל סוג של פציעה: "קודם כל בארצות הברית עבדתי הרבה גם עם שחקני פוטבול ומפתחי גוף, אבל אני חושב שאם אתה מבין את הגוף אז זה לא משנה מאיזה ענף מגיע המטופל שלך. בסופו של דבר כל אחד מגיע עם אחת מכמה בעיות. אני משתמש בטכניקה מיוחדת שנקראת "אקטיב ריליס", ואני אחד מתוך 3-4 מעסים שעושים את זה בארץ. הרעיון הוא להזיז את הגוף של המטופל לתנוחות מסוימות וכך לקצר ולהאריך את השרירים".

הקליניקה של ג'ף טרייגר מעסה ספורטאים

היאנקיז בכל מקום. הקליניקה של ג'ף טרייגר בגבעתיים | צילום: באדיבות ג'ף טרייגר

מבחינתו של טרייגר, הדבר הנכון לעשות הוא להכניס את העיסויים לשגרת האימונים כדי למנוע פציעות, זה גם מה שמקובל אצל מי שמתאמן ברצינות. עם זאת, בארץ די ברור שרוב הלקוחות הם כאלה שמחכים עד לרגע האחרון וגם הוא מסכים עם זה: "הייתי אומר ש-65 אחוזים מהמטופלים שלי הם כאלה שמגיעים עם פציעה, והיתר מגיעים להימנע. מה שכן, אני בטוח שהמודעות הולכת וגוברת ואנשים  מבינים יותר שזו אחת הדרכים לשמור על עצמם".

ליצירת קשר עם ג'ף טרייגר – 0532250182



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג