הישג: קבעה את מרתון הבכורה לנשים המהיר בהיסטוריה

ילמזרף יהולאו קבעה במרתון המבורג את התוצאה הטובה ביותר עד היום במרתון הראשון לרצה ועל הדרך גם שברה את השיא הלאומי האתיופי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
צילום: צילומסך יוטיוב

בגיל 22 ילמזרף יהולאו קבעה במרתון המבורג את התוצאה הטובה ביותר עד היום במרתון בכורה. הרצה האתיופית ניצחה בקרב הנשים במרתון בתוצאה 2:17:23 שע' ובכך קיזזה דקה וחצי מהתוצאה של מרתון הבכורה אותו קבעה פאולה רדקליף הבריטית (2:18:56 שע') לפני שני עשורים.

אמנם מדובר במרתון הבכורה של יהולאו, אך הרצה המוכשרת והצעירה היא שיאנית העולם בריצת 10 ק"מ (29:14 דק') והתוצאה שלה במרתון שהתקיים שלשום (ראשון) מדורגת נכון לעכשיו במקום השישי בכל הזמנים. כמו כן התוצאה שלה בחצי מרתון נחשבת לתוצאה השנייה בכל הזמנים עם 1:03:51 שע', אך בכך לא תמו ההישגים וזאת מאחר שהתוצאה שלה הספיקה גם לנתץ את השיא הלאומי האתיופי לנשים בריצת מרתון (2:17:41 שע').

המרתון של יהולאו התנהל כבר מההתחלה על ידי מכתיב קצב והיא סיימה את ה-10 ק"מ הראשונים בזמן של 32:39 דק' ואת חצי המרחק עשתה בתוצאה 1:08:30 שע'. בחצי השני של המרתון היא האטה רק מעט והספליט של נקודת 30 הקילומטרים עמד על 1:37:34 שע'. ניתן רק לשער שאם היא תחליט להתמקצע בריצת מרתונים יש סיכוי גדול שבעתיד נראה אותה אפילו שוברת את השיא העולמי במרחק זה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג