הישגים טובים לרוכבות הישראליות בחו"ל

ענבר רונן מנצחת תחרות C1 בתורכיה, עידית שוב מסיימת שנייה. זהו ניצחון שני לרונן בשלושת השבועות האחרונים, והיא חוזרת הביתה עם עוד 60 נקודות UCI. הישג זה מקדם אותה בדרוג העולמי האישי והקבוצתי בדרך ללונדון 2012. במקביל, הישג לרוכבת הכביש, רותם גפינוביץ’, מקום שלישי בתחרות בבלגיה 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


ענבר רונן מנצחת תחרות C1 בתורכיה, עידית שוב מסיימת שנייה. זהו ניצחון שני לרונן בשלושת השבועות האחרונים, והיא חוזרת הביתה עם עוד 60 נקודות UCI. הישג זה מקדם אותה בדרוג העולמי האישי והקבוצתי בדרך ללונדון 2012. במקביל, הישג לרוכבת הכביש, רותם גפינוביץ', מקום שלישי בתחרות בבלגיה 

מאת:אייבי גילת


ביום שישי האחרון (7.5) יצאה נבחרת ישראל באופניים, שכללה את אופיר גלאון מאמן הנבחרת, ענבר רונן, עידית שוב, אליעד דניאל ועידן שפירא לתחרות C1 בתורכיה, במטרה לצבור ניקוד בינלאומי אישי ונבחרתי. על קו הזינוק במקצה העלית התייצבו 11 רוכבות ו-61 רוכבים.

בנשים, ענבר רונן מסיימת ראשונה עם תוצאה של 1:43:07, עידית שוב מסיימת שנייה בזמן של 1:50:56 ואסרה קורקצ'ו (אלופת תורכיה) מסיימת שלישית בזמן של 1:55:52. הישגים אלה מקנים לענבר ועידית את הניקוד הבינלאומי המתוכנן והמשמעותי כל כך להן ולנבחרת.

"הגעתי לפה אחרי שהייה של שבועיים באנגליה ובבלגיה, אחרי אכזבה לא קטנה מהרכיבה שלי בבלגיה ושהייה מאד קצרה בארץ… הצלחתי להשאיר הכול מאחור, הסתכלתי רק קדימה וידעתי מה אני אמורה לעשות כדי לנצח ולהשיג את הנקודות לנבחרת ולדירוגי האישי. אני מאושרת מאד שזה הצליח! כרגע אני נשארת עוד כמה ימים בארץ ואז ממשיכה לתחרויות בחו"ל כהכנה  לקראת אליפות אירופה שתתקיים בתשיעי ביולי", מספרת ענבר רונן בסיום.

   

בגברים, מסיימים בעשירייה: עידן שפירא במקום ה-6 עם תוצאה של 1:55:52 ואליעד דניאל במקום ה-8 בזמן של 2:00:31. השניים צוברים ניקוד בינלאומי משמעותי.

צילום: יח"צ

מקום שלישי לרותם גפינוביץ' בבלגיה

בסופ"ש האחרון, השתתפה רוכבת הכביש הישראלית בשתי תחרויות בבלגיה. בשבת זינקה למרוץ והצליחה לשמור על מקום טוב בפלטון לאורך כל המירוץ, וסיימה במקום 12 מתוך 40 רוכבות נוער.

בראשון, לאחר עיקוב של כשעה בעת ההרשמה וללא חימום זינקה רותם להקפה של 5.5 ק"מ (10 הקפות), "ההקפה הראשונה הייתה מהירה משציפיתי ישבתי בחלק הקידמי של הפלטון ושמרתי על עצמי, נתתי לרגליים להסתובב ו"להפתח" כמו שצריך." מספרת רותם, שסיימה את התחרות על הפודיום במקום שלישי, "מרוץ טוב היה לי, מתנה לאמא ליומולדת."

   



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג