הישגים טובים לנבחרת הישראלית במוסקבה

נבחרת האתלטיקה של ישראל בשבוע של תחרויות במוסקבה, יוחאי הלוי קופץ במשולשת 16.47 מ’ ומשפר את שיאו באולם. הקופץ לגובה, דימה קוריטר, קפץ לגובה 2.15 מ’ לאחר שהצליח השבוע לעבור 2.20 מ’. מעיין פורמן קבעה שיא ישראלי בקפיצה לגובה באולם - 1.86 מ’ 
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


נבחרת האתלטיקה של ישראל בשבוע של תחרויות במוסקבה, יוחאי הלוי קופץ במשולשת 16.47 מ' ומשפר את שיאו באולם. הקופץ לגובה, דימה קוריטר, קפץ לגובה 2.15 מ' לאחר שהצליח השבוע לעבור 2.20 מ'. מעיין פורמן קבעה שיא ישראלי בקפיצה לגובה באולם – 1.86 מ' 

מאת:מערכת שוונג


הקופץ במשולשת, יוחאי הלוי, ממכבי תל-אביב, קבע הישג מצויין בקפיצה משולשת באולם, 16.47 מ', במסגרת אליפות מוסקבה עד גיל 22.

הישגו של הלוי רחוק ב- 18 ס"מ בלבד משיאו האישי באצטדיון ולמעשה זהו ההישג הטוב ביותר שנקבע על-ידי יוחאי באולם. יוחאי קבע בחודש יולי 2009 תוצאה של 16.65 מ'. השיא הישראלי באולם נקבע על-ידי רוגל נחום, 16.93 מ'.

   

דמיטרי קרוייטר, ממכבי ת"א, קפץ לגובה 2.15 מ', באותה תחרות במוסקבה. אחר כך הוא ניסה פעם אחת לחלוף על פני 2.22 מ' ללא הצלחה, ועוד שני נסיונות ב-2.24 מ', גם ללא הצלחה.

דמיטרי גלושנקו, ממכבי ת"א, השתתף בתחרות 60 מ' בוינה, אוסטריה. בשלב המוקדמות הוא קבע 6.82 שנ', ועלה לשלב הגמר שם סיים במקום השישי עם 6.88 שנ'.

מעיין פורמן, ממכבי חיפה, שיפרה את השיא הישראלי בקפיצה לגובה לנשים באולם, לאחר שקבעה היום הישג מצוין של 1.86 מטר. תוצאה המהווה שיפור של 3 ס"מ לשיא הישראלי הקודם שנקבע על-ידה לפני שנה. פורמן ניסתה אחר כך לעבור גובה של 1.89 מ', אך ללא הצלחה. ההישג החדש מהווה גם שיפור של סנטימטר אחד לשיאה האישי, ומדרג אותה במקום השלישי בכל הזמנים במקצוע זה, יחד עם לודמילה מרמן, שלה הישג דומה. למעשה ההישג של פורמן רחוק עתה בסנטימטר אחד בלבד מהשיא הישראלי באצטדיון, אשר מוחזק בידי אולגה קורקולין. מעיין קבעה את ההישג במסגרת אליפות מוסקבה עד גיל 22, וזאת היתה תחרות ראשונה שלה העונה.

באותה תחרות קבעה דניאל פרנקל, ממכבי ת"א 1.79 מטר, ויוליה פושקריוב, ממכבי י.ג. ראשל"צ קבעה 1.70 מ'. רותם בטאט, ממכבי י.ג. ראשל"צ, קבעה 5.96 מ' בקפיצה לרוחק.

תמונות / איגוד האתלטיקה



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג