היעד החדש: נבחר תאריך חדש למשחקים האולימפיים של טוקיו

הלחצים על מקבלי ההחלטות לא אחרו לבוא וממשלת יפן קבעה תאריך חדש למשחקים האולימפיים של טוקיו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שנה פחות יום. זו ההחלטה שהתקבלה בממשלת יפן, כך על פי הניו יורק טיימס, לגבי התאריך החדש של המשחקים האולימפיים של טוקיו. במקור המשחקים היו אמורים להתקיים ב-24 ביולי השנה ולאחר התפשטות מגפת הקורונה בעולם כולו וביטול התחרויות והמבחנים בהם אמורים להיקבע הקריטריונים, נקבע התאריך החדש ל-23 ביולי 2021. יחד עם זאת, מהוועד האולימפי העולמי מסרו כי ההחלטה על תאריך סופי תתקבל רק בשבועות הקרובים. לשם כך אמורים בוועד האולימפי להתכנס לישיבת חירום על מנת להכריע ולקבוע את התאריך החדש של המשחקים שעדיין יקראו "טוקיו 2020".

 

הלחצים על מקבלי ההחלטות הגיעו בעיקר מספורטאים ומאמנים שדרשו שתתקבל החלטה לגבי התאריך החדש וזאת על מנת ליצור תכנית אימונים מעודכנת עבור הספורטאים שלהם. ממשלת יפן שהתנהלותה במשבר הזה הוביל לדחייה עוד טרם הוועד האולימפי העולמי קיבל הכרעה לגבי כך, הובילה גם כעת את ההכרעה. כעת נותר לראות אם התאריך החדש יאושר. דובר הוועד האולימפי העולמי מסר לניו יורק טיימס כי מדובר ב"ספקולציות בלבד".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג