הטריאתלט שחר שגיב סיים במקום ה-34 בתחרות באבו דאבי

הטריאתלט הישראלי הבכיר שחר שגיב התחרה באבו דאבי וממשיך במסע הארוך שלו אל עבר המשחקים האולימפיים של טוקיו; מריו מולה וקייטי זפרס ניצחו בתחרות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

הטריאתלט הישראלי הבכיר שחר שגיב שסולל את דרכו למשחקים האולימפיים של טוקיו בשנה הבאה, התחרה אתמול (שישי) בתחרות נוספת באבו דאבי, על מנת לקבל ניקוד שיקדם אותו אל עבר המטרה. הסבב העולמי בטריאתלון השנה כולל את 9 התחרויות הגדולות ביותר של השנה, שהאחרונה שבהן תהיה אליפות העולם שתתקיים בלוזאן שבשוויץ (31 באוגוסט). התחרות באבו דאבי שבאיחוד האמירויות שהתקיימה היתה למרחק ספרינט ושם סיים שגיב במקום פחות טוב מהציפיות שלו והגיע במקום ה-34 בלבד מבין 46 המתחרים שסיימו את התחרות, בזמן של 53:35 דק'.

המטרה היא לצבור ניקוד כדי להגיע לטוקיו | צילום: באדיבות שחר שגיב

את התחרות באבו דאבי ניצח מריו מולה מספרד בזמן של 52:00 דק' (8:50 דק' שחייה; 27:48 דק' רכיבה; 14:00 דק' ריצה), 7 שניות אחריו הגיע אלכס איי במקום השני ופרננדו אלרזה הגיע שלישי בזמן של 52:12 דק'. בנשים היתה זו קייטי זפרס מארה"ב שניצחה את התחרות לאחר שסיימה בזמן של 55:31 דק' (9:08 דק' שחייה; 55;28 דק' רכיבה; 16:09 דק' ריצה). שנייה הגיעה טיילור ספיביי גם היא מארה"ב בזמן של 55:57 דק' ושלישית סיימה ג'סיקה לירמונת' בזמן של 56:06 דק'.

"זה לא היה אחד הימים שלי, לרדוף לכל אורך המרוץ ולהגיע לקטע הריצה עם רגליים עייפות ולסיים במקום ה-34. אני חוזר עכשיו הביתה להמשיך לעבוד לקראת התחרות הבאה. תודה לכולם על התמיכה", כך כתב היום בעמוד הפייסבוק שלו שגיב וסיפר את אשר עבר עליו. את קטע השחייה סיים בזמן של 9:00 דק', את קטע הרכיבה סיים בזמן של 27:42 דק' ואת הריצה בזמן של 15:38 דק'.

כזכור, שגיב התחיל את העונה הבינלאומית שלו כבר לפני שלושה שבועות כשסיים במקום השביעי האיכותי בתחרות מסבב גביע העולם בקייפטאון שבדרום אפריקה. אחרי התחרות הזו, הוא טיפס למקום ה-21 בדירוג האולימפי למשחקי טוקיו 2020, מקום שממנו מגיעים ללא שום ספק להשתתפות במשחקים האולימפיים. המטרה שלו גם היום לאחר התחרות באבו דאבי תהיה לצבור כמה שיותר ניקוד כדי להבטיח את מקומו בטוקיו, וגם לנסות ולהיצמד כמה שיותר לטריאתלטים הטובים בעולם מולם הוא יתחרה השנה.

צילום עמוד הבית: באדיבות שחר שגיב




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג