הטריאתלט שחר שגיב סיים במקום ה-19 בתחרות בצ'כיה

שלושה ישראלים התחרו היום בתחרות הסבב עולמי בעיר קרלובי וארי על מסלול שנחשב לא קל בשל תוואי הרכיבה שלו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

שבוע לאחר שסיים במקום ה-16 את אליפות העולם בהמבורג, הגיע הטריאתלט שחר שגיב לתחרות נוספת במסגרת הגביע העולמי שמתקיימת בצ'כיה בעיר קרלובי וארי על מסלול לא קל למתחרים בשל תוואי הרכיבה שלו. התחרות הוזנקה היום (ראשון) בשעה 11 בבוקר על פי שעון ישראל וכללה 67 ספורטאים מ-25 מדינות ולצדו שגיב התחרו מישראל גם רן שגיב ורועי זוארץ. את התחרות למרחק אולימפי ניצח כצפוי הטריאתלט הצרפתי וינסנט לואיס, שניצח בשבוע שעבר באליפות העולם בהמבורג בזמן של 1:52:14 שע'.

שחר שגיב סיים במקום ה-19 בזמן של 1:55:16 שע' כאשר את המשחה למרחק 1,500 מ' סיים בזמן של 18:25 דק', את הרכיבה סיים בזמן של 1:02:38 שע' ואת הריצה סיים בזמן של 33:23 דק'. הציפיות משחר היו לסיים בעשירייה הראשונה לאחר שכאמור סיים במקום ה-16 באליפות העולם. "לא היום הכי מוצלח שלי כאן בקרלובי וארי, לא היה לי את הכוח מההתחלה וניסיתי לעשות את הטוב ביותר שלי במהלך התחרות", כתב באינסטגרם שלו.

רועי זוארץ סיים במקום ה-36 בתוצאה 1:57:55 שע' כאשר את השחייה סיים לאחר 18:52 דק', את הרכיבה לאחר 1:03:54 שע' ואת הריצה למרחק 10 ק"מ סיים בזמן של 34:11 דק'. רן שגיב לא סיים (DNF) את התחרות גם הפעם לאחר שגם את אליפות העולם בשבוע שעבר גם לא סיים.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • חבל הגיב:

    חבל.
    הטריאתלט היחידי שיש לנו ברמה העולמית.
    צריך להיות בחמישייה הראשונה.
    חייב להשתפר בשחייה וריצה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג