הטריאתלט רן שגיב סיים 22 בגביע העולם בניו פליימות

הטריאתלט הישראלי שמכוון למשחקי טוקיו 2020 כמו אחיו הבכור שחר, התמקם לא רע בתחרות קשה עם מתחרים בכירים כולל חאבייר גומז שעשה קאמבק
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

סבב גביע העולם בטריאתלון הגיע בסוף השבוע לניו פליימות שבניו זילנד ושלושה ישראלים התחרו לפנות בוקר (ראשון) במרוץ לגברים. רן שגיב, שהוא גם הבכירי מביניהם בדירוג האולימפי, סיים הפעם במקום ה-22 כשהוא רחוק בדקה ו-34 שניות מהמנצח האוסטרלי לוק וויליאן.

ימשיך להתקדם בדירוג. רן שגיב | צילום: מיטל חיימוביץ'

לפני שבועיים סיים שגיב במקום ה-12 במולאלובה שבאוסטרליה ובדירוג האולימפי שהתפרסם לאחר מכן הוא הגיע בפעם הראשונה למקום שממנו אפשר להגיע למשחקי האולימפיים טוקיו 2020. גם היום הוא הצליח לצבור ניקוד חשוב נוסף בדירוג האולימפי ובהמשך השבוע יתברר האם הוא הצליח להתקרב עוד קצת לאחיו הבכור שחר.

גם התחרות הזאת בניו זילנד היתה למרחק ספרינט. רועי זוארץ היה הישראלי השני בדירוג כשסיים במקום ה-42 ואמיתי יונה סיים במקום ה-54 מתוך 56 מסיימים. חאבייר גומז הספרדי, שהיה אלוף העולם חמש פעמים והתחרה בשנה האחרונה במרחקים הארוכים, עשה את הקאמבק שלו לסבב בתחרות הזאת מתוך מטרה להגיע לטוקיו 2020.

גומז מצא את מקומו בדבוקה המובילה, אבל בתחילת קטע הריצה ל-5 קילומטרים לוק וויליאן האוסטרלי לחץ על הגז חזק מדי בשביל הספרדי, שלא הצליח להילחם על הניצחון וסיים במקום החמישי. וויליאן ניצח בזמן של 56:04 דקות והקדים בשש שניות את יוסטוס נישלאג הגרמני וסאם וורד מניו זילנד.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג