הטריאתלון העולמי מחפש גיבורים בנרות

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:יאיר בן עמי

כתבה שלישית בסדרה
כתבה שניה בסדרה
כתבה ראשונה בסדרה

כתבה רביעית בסדרה

הטריאתלון העולמי כמה לגיבורים. אפילו גיבור אחד,בודד,כזה שיהיה מעל כולם ויוסיף ליכולותיו אישיות כריזמטית או סיפור חיים מעניין יתקבל בצהלות שמחה בקהילת הטריאתלון.

כל ענף ספורט מתגאה בגיבוריו. לטריאתלון אין מייקל ג'ורדון או לאנס ארמסטרונג. אפילו גיבורונצ'יק לא נמצא.
פעם היו כאן גיבורים. היה מארק אלן המיוסר , שניסה משך שנים לנצח בהוואי והצליח רק לאחר שהתחבר לצד מיסטי שגרם לו להחזיר איזו אבן שלקח למזכרת משדה הלבה של האי הגדול . והיו גם כל הסקוטים והיה אחד שלו היה בנינו נולד היה שמו בישראל חזיר אך בטריאתלון הכירו אותו כמייק פיג .
אפילו גרג וולש , שניצח באירונמן בהוואי רק פעם אחת (בשנה בה הוא ניצח בכל אליפויות העולם בכל המרחקים ובכלל זה הדואתלון) אבל בשנה שלאחר פציעה קשה וגם זו גבורה.




לורי באדן – אגדת טריאתלון?

גם בין הנשים היו גיבורות כפרייזר או קארן סמיירס והאחיות פואנטוס או אריין בייקר שהתחתנה עם אחד בשם סקוט מולינה שניצח באירונמן של 1988 .
אבל גיבורות יש גם היום. יש את נאטשה באדמן עם סיפורה המדהים והחיוך הנצחי והיא בכלל רצתה לרדת במשקל ולפתע היא אלופת עולם.
השנה ניצחה בהוואי גיבורה נוספת , לורי באדן , וכמעט זכינו בסיפור שהיה מרים את הטריאתלון למקומו הראוי עם גיבורים אמיתיים.
אך שוד ושבר הנה סוף סוף יש לנו סיפור. לאחר שנים שהיא מנצחת והוא שני אך בעיקר שהוא מנצח והיא שנייה , חשבנו שהנה , הנה , פיטר ריד מנצח בפעם השלישית ועולה בטבלת המנצחים של כל הזמנים . בין הנשים מנצחת לורי באדן וכמעט רצנו לספר לחבר'ה שיש לנו סיפור. הנה הזוג המלכותי של הספורט שלנו. הנה הם עשו זאת יחדיו באותה השנה לאחר שנים שהם ביחד.
אך לא,הם כבר לא ביחד. והרי , כלל ברזל ידוע הוא במקומותינו , כי פרידות אינן טובות לרייטינג . שאלו את הלרי וביל או את נאווה ואהוד. אתם יכולים לשאול אפילו את לאנס וקריסטין מדוע המתינו עד לאחר הטור דה פראנס עם פרידה רשמית . פרידות של מודלים אינם טובות לסיפורי אגדות. הרי גדלנו על הנסיך הגיבור שקורע את החומות וגובר על המכשפות בדרכו להציל את הנסיכה.

איך , כעת , נוכל ללספר לחבר'ה , כי הם המלך והמלכה של הגדול והחשוב מכולם מבלי להשפיל מבט אל הקרקע או לפחות אל כוס הבירה שתזכיר לנו כי גם קולינס שתה בירה, אז, כשהכל החל בשיחת חבר'ה של הנייבי . פרידות מקלקלות, אלא אם הן מתרחשות במהלך חצי שעה של טלנובלה ויש זמן לתקן , בפרק הבא.
בעצם גם לנו יש את הפרק הבא. יהיה אירונמן גם בשנה הבאה ובזו לאחריה וכולנו תקווה שהם יהיו גדולים יותר , עתירי גיבורי תהילה , רצוי עם סיפור סוחט דמעות או לחות שיהיה מעט מעניין, אנחנו כבר נעצים אותו כדי שגם לנו יהיה מעניין. הדבר הבא באירונמן יהיה סיימון לסינג. הטריאתלט גדול הממדים שניצח כבר בכל טריאתלון נחשב, הרבה יותר מפעם אחת .




סיימון לסינג – הדור הבא

לסינג ניצח בשבוע שעבר בטריאתלון , במרחק האולימפי, בקליפורניה . לסינג גבר על ארבעה טריאתלטים אמריקאים , דאג פירמן, ויקטור פלטה , אנדרו קאלסי ולוק מקנזי שניסו לעשות לו תרגיל קבוצתי בשלב הרכיבה על האופניים. לסינג פשוט ברח להם והחל את הריצה 1:45 דקה לפניהם. לאחר שחצה את קו הסיום היו לו 2:24 דקות לספר לחבר'ה כי הגיע הזמן שיעבור לדבר האמיתי.
בשנה הבאה יראו אותו הרבה פחות מתחרה בטריאתלונים משום שהוא יבנה תוכנית שתתאים לאירונמן בהוואי, הוא אמר , והספיק להוסיף כי הוא עדיין לא בחר בתחרות בה יזכה בכרטיס להוואי. לאחר שסיים נותר לו זמן לחזור לקו הסיום ולברך את פירמן שסיים שני ,כאמור , למעלה משתי דקות אחריו .
לסינג באירונמן? ספק אם יהיה מי שיעצור אותו. הניסיון הראשון בהוואי תמיד עומד בסימן שאלה. לא כל אחד הוא לוק ואן לירד שבא לניסיון ראשון ניצח,שבר , מה שבר, קרע לגזרים , שיא מסלול וכל זאת לאחר שריצה שלוש דקות עיכוב על דראפטינג . אך לסינג יכול גם להיות הראשון שישבור את גבול שמונה השעות בהוואי. נודה על האמת , לסינג אינו הגיבור שאנו מחפשים. לסינג הוא בריטי קר כמלפפון . חסר כריזמה מנמלית והסיוט של כל מראיין . הוא טריאתלט בחסד עליון ובעל יכולות פנומנאליות בכל אחד משלושת המרכיבים של הטריאתלון. הוא ניחן באופי המזכיר את ראשוני המתיישבים בעמק החולה ואופי של חקלאי בן נהלל של תחילת המאה. שימו אותו בחדר אחד עם קוברה ותראו כיצד משפיל הקוברה את עיניו .

לסינג , כשולט באירונמן של הוואי , לא יהיה הגיבור לו אנו מחכים. לו היה יכול להיות הגיבור שלנו הוא כבר היה כזה מזמן בזכות עשור וחצי , כמעט , בו שלט בכל המרחקים עד האירונמן ולא כולל.

כאן ועכשיו תוקם עמותה לשלום בית בין ריד ובאודן . יחזרו השניים לשחות לרוץ ולרכב יחדיו למען הטריאתלון . נגייס את טובי רבנינו . נטיל מס על הפרסים הכספיים והתמלוגים מנותני החסות של טובי הטריאתלטים בעולם. המס ישמש כפרס למי שישכין שלום בית ויחזיר לנו את ריד ובאודן כמנצחי האירונמן של הוואי . או אז נוכל להרים מבט ולספר לחבר'ה כי גם לנו יש טלנובלה הראויה לפריים טיים של ABC NBC או כל רשת טלוויזיה אמריקאית שתשלם את מיטב כספה עבור זכויות השידור. אולי אפילו רשת,קשת או טלעד יתענינו בסיפור המרגש ואם לא אז אולי הנכבדים ברוממה ימצאו איזו פינה במהדורה של הלפרין , ממש לפני התקווה בת שנות אלפיים.




סיימון לסינג – נאלץ לחכות לשנה הבאה

ועד אז?
עד אז , אני לפחות, אתרגש יותר מקן גלא שיסיים גפ בפעם ה -21 ברציפות או מעוד אירונמן שיזחל אל קו הסיום בשארית כוחותיו כדיצלזכות בטישירט היוקרתית של מסיים אירונמן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג