הזמנה למסע אופניים שלא תשכחו לעולם

"טור דה תרום", מסע בן ארבעה ימים לאורך כ-400 ק"מ, הוא ההזדמנות שלכם לרתום את הדוושות לטובת מרכז הספורט לילדים נכים של איל"ן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

"טור דה תרום", מסע בן ארבעה ימים לאורך כ-400 ק"מ, הוא ההזדמנות שלכם לרתום את הדוושות לטובת מרכז הספורט לילדים נכים של איל"ן

מאת:מערכת שוונג


בחודש מרץ 2012 אשתתף בפעם השישית ברציפות במסע האופניים "טור דה תרום". מה יש בו במסע הזה שמושך אליו כל שנה כמאה רוכבים שעוזבים הכל ויוצאים לרכוב יחד במשך ארבעה ימים מפרכים ומאתגרים?


במהלך השנה אני רוכב על אופני כביש פעמיים בשבוע, רוכב להנאתי כחלק מהפעילות הספורטיבית שלי. "טור דה תרום" הוא אחת ההזדמנויות שלי לעשות משהו נוסף, לרתום את הדוושות שלי למשהו אחר, ובאמצעות סיבוב הרגליים האינסופי בעליות לעשות משהו שונה.

"טור דה תרום" הוא מסע אופניים בלתי רגיל המספק לכל המשתתפים בו חוויה מיוחדת במינה. זהו מסע אופני כביש בן ארבעה ימים, לאורך כ-400 ק"מ, שמטרתו לתמוך בילדים הנכים המשתקמים במרכז הספורט לילדים נכים של איל"ן ברמת גן. 

מרכז הספורט של איל"ן מתקיים בעיקר מתרומות. הילדים במרכז הם נפגעי שיתוק מוחין, תאונות דרכים ופעילות טרור, המגיעים למרכז לשיעורי שחייה טיפולית, גודו, יוגה, טניס שולחן בכיסאות גלגלים ועוד. מסע האופניים "טור דה תרום" הוא אחד ממקורות גיוס הכסף החשובים של המרכז.

הכסף שמגויס באמצעות המסע עוזר במימון קניית כסאות גלגלים מיוחדים המאפשרים לילדים להתנייד ולעסוק בספורט שיקומי, בהרחבת סל השירותים הניתנים לילדים ובמתן מענקים לילדים נכים המגיעים ממשפחות מעוטות יכולות המתקשות לממן את הוצאות פעילות הספורט השיקומית.

המסע מאורגן באופן מקצועי ביותר ומספק לכל הרוכבים בו הזדמנות לעשות משהו מיוחד: ראשית, הרכיבה מאוד מאתגרת. בכל אחד מארבעת ימי המסע יש שני מסלולים: אחד ארוך (כ-100 ק"מ) הכולל עליות, ואחד קצר שמתאים לבעלי כושר בינוני ובו רוכבים גם נכים המדוושים באופני יד. בשני המסלולים יש ליווי ואבטחה מלאה כמו גם תחנות רענון וארוחות.



ביום הראשון של המסע משתתפים כ-400 רוכבים, חלקם מחברות וארגונים השולחים את עובדיהם להיות חלק מהחוויה. השנה המסע יהיה בגליל והלינה בקיבוץ הגושרים. פרטים מלאים על מסלולי הרכיבה אפשר למצוא באתר המסע.

האווירה במסע מאוד מיוחדת. לצד האתגר הספורטיבי זוהי הזדמנות להכיר אנשים בלתי רגילים, ספורטאים נכים שרוכבים על אופני כביש רגילים וחלקם על אופני טנדם או אופני יד. המאמץ הפיזי המשותף והתרומה המשותפת למען מרכז הספורט מספקים לרוכבים במסע חוויה בלתי נשכחת. זהו מסע ססגוני, מאתגר ומרגש שבו תכירו את הרכיבה על אופניים בדרך חדשה ומיוחדת.

כל רוכב המגיע למסע ליום אחד מתחייב לשלם מכיסו או לגייס מקרב חברים, מכרים או מקום עבודתו 1,000 שקלים, המיועדים בחלקם לכיסוי הוצאות המסע (לינה, אוכל, הסעה, אבטחה, ביטוח ועוד) וברובם לתרומה למרכז הספורט.רוכבים המגיעים לארבעה ימים מתחייבים לשלם מכיסם ואו לגייס 7,000 שקלים.

השנה המסע מתחיל ב-26.3. מניסיון אישי אני ממליץ על השתתפות ב"טור דה תרום" בחום רב. זהו מסע אופניים שלא תשכחו לעולם.

כדי לחוות מעט מחווית המסע

כדי לראות למה זה חשוב

לפרטים על המסע




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג