"הוקה" תשלח 13 שגרירים שישתתפו בישראמן

חברת ההנעלה האמריקאית הפכה את הישראמן באילת לאחת מחמש תחרויות הדגל שלה באירופה ובמזרח התיכון, ולצד ספורטאי חסות שלה שיתחרו בשישי היא שולחת גם רכבת אווירית של ציוד
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
מאיר קנר והשגרירים של הוקה בישראמן 2018
מאיר קנר והשגרירים של הוקה בישראמן 2018

אחד התחומים שבהם חברת "הוקה" פועלת במרץ בשנים האחרונות הוא הטריאתלון עם דגש על טריאתלון למרחקים ארוכים. זו בדיוק הסיבה שמבחינת מאיר קנר שמנהל את "ניו ראן", היבואנית הרשמית של "הוקה" – החיבור בין המותג לבין הישראמן הוא כל כך טבעי.

מאיר קנר (מימין) עם השגרירים שהגיעו לפני שנה. הפעם מספרם גודל ל-13 | צילום: חיים דוד צלמים

עוד כתבות בנושא 
כל הדגשים למקטע השחייה בישראמן 
דן אלתרמן: "השנה הצבתי רף גבוה בישראמן"
גם אנטונינה רזניקוב רוצה לשבור את שיא המסלול 

"אנחנו בחברת ניו ראן הוקה ישראל מכירים את הישראמן עוד מהשנים הראשונות", אומר קנר, "השותף שלי גונן ניצח בחצי ישראמן ב-2009 ואני ניצחתי בישראמן ב-2000. סימנו את הישראמן באילת כתחרות הדגל שלנו בהיבטים של קידום ערכי הספורט בישראל שזה משהו שמאוד חשוב לנו וכמובן שהשיווק. יש הרבה משתתפים בישראמן שמעניין אותם ציוד איכותי. זו חגיגה ויזואלית, אירוע שנפרש על 4-5 ימים ולא עוד אירוע שמתחיל בבוקר ומסתיים בצהריים. עוד לא ראיתי סוג כזה של הפנינג ספורטיבי בארץ. כל השאר מלאכותיים וזה הכי אמיתי שיש".

הוקה ישראל היתה מאוד דומיננטית בשנים האחרונות בפעילות שלה בארץ ובמתן חסויות לרצים וטריאתלטים, אבל הבשורה החדשה היא שבהוקה העולמית כנראה שאהבו את מה שקרה כאן, כפי שמספר קנר: "השקענו לא מעט והתוצאה לא איחרה לבוא. שיתפנו בכך את הוקה העולמית, הראינו להם את העשייה שלנו ולא רק כמה מכרנו. כחברה אמריקאית, הוקה מדגישה מאוד את המעורבות של היבואן הרשמי באירועי ספורט וקידום תרבות הספורט. לנו היה ברור שישראמן זו הבמה הכי מרכזית שיש בארץ. על הרקע הזה ואחרי 3 שנים שהיינו מעורבים, הוקה העולמית זיהתה את הפוטנציאל השיווקי של ישראמן והחליטה שהיא תהיה אחת מ-5 תחרויות הדגל שלה בסגמנט הים התיכון, אירופה ואפריקה. למעשה הם החליטו לתמוך בנו יחד עם עוד תחרויות כמו UTMB (אולטרה מרתון מון בלאן) ואיירונמן ניס.

"מה שקרה זה שהם שלחנו אלינו רכבת אווירית של ציוד אקספו ויזואלי – 7 משטחים משלוש מדינות של ציוד ואמצעי תצוגה, והם ישלחו אלינו גם 13 ספורטאים שהם ספורטאי חסות של הוקה, שיהיו שגרירים שיבואו לחזק אותנו, לנכוח, ולדבר עם הקהל הישראלי. חשוב לנו שישראל תהיה על המפה בעולם ושטריאתלטים ובטח כאלה של הוקה יסמנו אותה בלוח התחרויות השנתי שלהם במקום מיוחד. זה אמנם 'אוף סיזן' באירופה, אבל זו תחרות שלא מעט אנשים יבחרו להשתתף בה".

השגרירים של הוקה יגיעו משלוש מדינות: אנגליה, צרפת וגרמניה. חקם טריאתלטים וחלקם רצים, רובם יתחרו במסגרת תחרות השלשות ואחד מהם – ג'רמי מורל הצרפתי, יתחרה במקצה העילית בחצי ישראמן. מדובר בטריאתלט מקצוען שמשתתף בלא מעט תחרויות בסבב האיירונמן בעיקר בחצי המרחק (70.3).

הגיע הזמן שכמה שיותר אנשים מחו"ל יבינו את העוצמות של הנופים כאן. ישראמן | צילום: ניר עמוס

עוד טריאתלטית מעניינת שתשתתף בישראמן בשלשות תהיה דיון אלן הבריטית, שהיתה אלופת אירופה בקטגוריית גיל בטריאתלון למרחק בינוני ב-2018 וגם אלופת אירופה בדואתלון מטעם ההתאחדות האירופית ב-2016. חלק מהשגרירים של הוקה ירכיבו שלשות משל עצמם בעוד שחלק אחר יצוותו של ידי הוקה ישראל לשחיינים ישראלים.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג