האם כריס פרום עושה קאמבק?

השבוע הצליח רוכב קבוצת "ישראל פרמייר טק" לעשות את ההישג הטוב ביותר שלו בשלוש השנים האחרונות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
כריס פרום | צילום: shutterstock

האם הסתיימה תקופת השיקום של כריס פרום? על פי התוצאה שלו במרוץ החד יומי "מראקן אלפס מריטיים" (Classic Alpes-Maritimes) בצרפת שם סיים במקום ה-11 יתכן ומדובר בתחילתו של הסוף. זהו ההישג הטוב ביותר של פרום מאז קיץ 2019 וטרם ניתן לדעת מה צופן העתיד, אך תנעצו את הרגע הזה כיוון שיתכן ומדובר ברגע של תפנית וזהו צעד רב חשיבות המעיד על הצלחת השיקום הארוך שלו מאז פציעתו באותה השנה במרוץ קריטריום דו דופינה (Critérium du Dauphiné).

מאז אותה התרסקות קשה שארעה לפני שלוש שנים, יומיים אחרי שהגיע במקום ה-11 בסטייג' השני של הדופינה, פרום נלחם כדי לחזור לכושר דומה לזה שהיה לו. "בשבילי באופן אישי, ראיתי התקדמות גדולה בחודשיים האחרונים. לאחרונה חזרתי ממחנה אימונים. יש לי תחושה מצוינת ברגליים", אמר פרום בראיון לסייקלינג ניוז. "המרוץ הבא הוא קריטריום דופינה ואני מסתכל כרגע על מטרות לטווח קצר, משבוע לשבוע, מנסה להיות מפוקס על בניית המומנטום ועל החזרה ליכולות שלי מהעבר. אני עדיין לא שם, אבל ללא ספק מתקדם לעבר המטרה, צעד אחר צעד".

 

צ פ ו | כריס פרום בראיון לאחר המרוץ החד יומי "אלפס מריטיים"

 

הרוכב בן ה-37 נמצא באמצע העונה השנייה שלו בקבוצת הישראלית "ישראל פרמייר טק" (Israel-Premier Tech) אליה הצטרף לאחר 11 שנים מוצלחות מאוד בקבוצת סקאיי (sky). בחודש אפריל הגדיר את חזרתו לרכוב בטור דה פראנס כתרחיש דמיוני מבחינתו. הוא הוסיף שכרגע אינו חש בכאב או בעיות אחרות כתוצאה מהפציעה מלפני שלוש שנים. המטרות העיקריות שלו כדי לחזור לכושר הן התמקדות באימונים וירידה במשקל.

"היה זה יום קבוצתי מצוין עם ניצחון של יעקב פוגלסאנג ומקום שני של מייק וודס. לא יכולנו לבקש יותר. הייתה לנו תוכנית לנסות ולהקשות על הרוכבים בעיקר בשלוש העליות האחרונות, ואני חושב שהחבר'ה עשו עבודה מדהימה". כריס פרום הוא אחד מ-14 הרוכבים שנותרו בקדמת המרוץ כשהגיעו לעליות האחרונות של המסלול – לה קולמינה והקול דה לה קוילולה. הוא הצליח להישאר עם המובילים עד תחילת העלייה האחרונה. לאחר שנשר מהדבוקה המובילה, פרום חבר לכמה מטפסים כולל סבסטיאן רייכנבאך (FDJ) גרגור מולברגר (Movistar) וגאופריי בוכארד (AG2R Citroën).
"היה ממש יפה לראות את העבודה הקבוצתית שלנו", סיכם פרום. "הייתה לנו התחלה קשה העונה עם תחלואה נרחבת בקרב הרוכבים. כעת החבר'ה במצב בריאותי טוב, וסוף כל סוף מתחילים לראות תוצאות טובות על לוח התוצאות".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • יעקב חנונה הגיב:

    חברים 37 הסוס עשה את שלו בכבוד. תגיד ביי לתחרויות ולך לאמן איזה קבוצה אם אתה אוהב את ענף האופניים. למרות שוולוורדה הספרדי גם בערך בגילו ונותן בראש אני לא הייתי לוקח סיכון ואחריות.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג