"הג'ירו ד'איטליה יחזור לישראל ובתכנון גם הטור דה-פראנס"

כך טוען דניאל בנעים שהפיק בפועל עבור המיליארדר סילבן אדמס את הג'ירו ד'איטליה בישראל לפני שנה. האם הדבר הגדול עוד לפנינו?
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכל כתבות הסיכום של הג'ירו ד'איטליה – היכנסו

בדיוק לפני שנה הוזנק הג'ירו ד'איטליה בישראל למשך שלושה קטעים שהוזנקו בירושלים, חיפה והסתיים באילת. לא מדובר בדבר מובן מאליו שכן הג'ירו לא נודד מדי שנה למדינות מחוץ לאיטליה ועוד פחות מכך מחוץ ליבשת אירופה, אבל כנראה שלעתים נסים קורים. אז לאחר שאנחנו לוקחים בחשבון שדברים יכולים עם הרבה ממון והרבה יותר רצון להתרחש, עומדים לנגד עיננו כעת שני פרויקטים שלפחות על הנייר עושה רושם שמישהו מניע תהליכים שאכן הם יתקיימו.

איליה ויויאני שניצח את הקטע השני מחיפה לתל אביב בג'ירו ד'איטליה | צילום: דגנית מקא-קראוז

סילבן אדמס שהוציא לפועל את החלום להזניק את הג'ירו ד'איטליה מישראל, נתן אור ירוק מבחינתו להתחיל לשנע מהלכים להביא לישראל שוב את הטור האיטלקי הוורוד בעוד שלוש שנים בשנת 2022, כך לפחות אומר האיש שהפיק בפועל את המרוץ בישראל, דניאל בנעים מנכ"ל חברת קומטק, שטען לאחרונה בכנס ECONOVISION שהפיקה גלובס שיש אמת מאחורי הדברים.  "הג'ירו ד'איטליה" כך סיפר שם, "ישוב לישראל בשנת 2022, ואנחנו אף במשא ומתן מתקדם עם טור דה פראנס".

המטרה הברורה מאחורי הבאת אירועי הספורט הגדולים הללו לישראל, היא כמובן החשיפה התיירותית העצומה שמקבלות מדינות המארחות את המרוצים הללו. בטור כמו הג'ירו ד'איטליה צופים כ-800 מיליון אנשים כל שנה ויש לכך השפעה גדולה מאוד על התיירות המקומית. זו הסיבה דרך אגב שאדמס הפנה תקציבים להבאת הזמרת מדונה לישראל להשתתף בחלק האמנותי של האירוויזיון. כמו כן, אדמס הוא גם חובב אופניים מושבע שלא רק חי את התחום, אלא גם מתחרה בעצמו בתחרויות בארץ ובחו"ל בקבוצות גיל ואף מפנה משאבים כלכליים נרחבים לקבוצת האופניים שבבעלותו "ישראל סייקלינג אקדמי".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג