האתר הרשמי של "הטור דה ישראל" באוויר

הטור דה ישראל יוצא לדרך. עשרות רוכבי אופניים מחו"ל צפויים להגיע לישראל במסגרת הטור. הרוכב האגדי אדי מרקס כבר הודיע על הגעתו, ובינתיים עלה לאוויר אתר ההרשמה הבינלאומי של הטור
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


הטור דה ישראל יוצא לדרך. עשרות רוכבי אופניים מחו"ל צפויים להגיע לישראל במסגרת הטור. הרוכב האגדי אדי מרקס כבר הודיע על הגעתו, ובינתיים עלה לאוויר אתר ההרשמה הבינלאומי של הטור

מאת:מערכת שוונג


השבוע עלה לאוויר אתר האינטרנט הרשמי הבינלאומי של הטור דה ישראל. האתר שבשלב זה ישמש כפלטפורמת מידע והרשמה לרוכבי האופניים הישראלים והזרים שמבקשים להשתתף בטור הבינלאומי הראשון של ישראל. כאמור, האירוע הבינלאומי ייצא לדרך ב- 7 למרס 2010 אך ההרשמה לטור תתבצע אך רק באמצעות אתר האינטרנט והיא תחל ב-15 לנובמבר.

הרוכב הבלגי האגדי ואלוף הטור דה פרנס בעבר (5 פעמים) אדי מרקס, אישר את כוונתו להוביל את הטור בישראל ואמר "אם לא ייקרה לי שום דבר בלתי צפוי ראו אותי כמי שמגיע."


אדי מרקס ודני בזנר מארגן הטור / צילום: אבי גנור

על הטור
משתתפי הטורדה ישראל יתחרו בזוגות, (בדומה לטראנס-אלפ) לפי קטגוריות גיל ומין כאשר זמנו של הרוכב השני בזוג הוא זה שנחשב לצורך הדירוג.
ביום הראשון יצאו הרוכבים מהעיר נהרייה ומשם ברכיבה על כביש הצפון לכיוון מג'דל שאמס אל פסגת החרמון ובסה"כ יפדלו הרוכבים ביום הראשון כ 125 ק"מ.
ביום השני יצאו הרוכבים מכפר גלעדי, מפסל "האריה השואג", לכיוון ק.שמונה ומשם לקצרין, וגדות היישר לכביש המזרחי של הכינרת ומשם לצמח, בית שאן לכיוון נצרת, שתהיה נקודת הסיום לאותו היום. ובסה"כ 140 ק"מ.
ביום השלישי יצא הטור מעפולה ויעבור דרך בקעת הירדן יירד לים המלח, לעין גדי ועד למצדה, נקודת הסיום לאותו היום. סך הכל 180 ק"מ.
ביום הרביעי יצאו הרוכבים מעין בוקק, לכיוון ירוחם, שדה בוקר ומצפה רמון, נקודת הסיום של אותו היום. סך הכל 140 ק"מ.
ביום החמישי יצאו ממצפה רמון דרומה היישר לנקודת הסיום באילת, 183 ק"מ.

הטור יוזנק ויחלוף באתרי התיישבות ותיירות אטרקטיביים ברחבי ישראל. גורמים ציבוריים מרכזיים רואים באירוע זה עוגן בעל חשיבות רבה, שיתרום רבות לפיתוח תרבות האופניים בישראל ולמעמדה של ישראל כיעד בין לאומי לטיולי אופניים. על גורמים אלה נמנים גורמים מסחריים כמו רשת מלונות ישרוטל וגורמים מוסדיים כמו משרדי התיירות, החוץ, התרבות והספורט, המשרד לפיתוח הנגב והגליל, איגוד האופניים הישראלי, מגזין אופניים, והרשויות האזוריות והמקומיות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג