האם צ'אלנג' רוט 2020 תהיה תחרות איש הברזל המהירה אי פעם?

התחרות הגדולה בגרמניה תארח בקיץ הקרוב את שלושת הפודיומיסטים ושלוש הפודיומיסטיות מאליפות העולם האחרונה בקונה. פרודנו ינסה להוביל את החבורה לתוצאה המהירה אי פעם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
יאן פרודנו איש ברזל גרמני אלוף העולם

צ'אלנג' רוט, תחרות איש הברזל הענקית שמתקיימת מדי קיץ בגרמניה היא אמנם לא חלק מסבב האיירונמן שבמרכזו אליפות העולם בקונה שבהוואי, אבל היא בהחלט מוזכרת שאחד מאירועי השיא השנתיים בתחום הטריאתלון למרחקים ארוכים. גם בגלל אלפי המשתתפים שמגיעים לשם בכל שנה וגם בגלל המסלול המהיר במיוחד שעליו נקבעה התוצאה המהירה ביותר אי פעם למרחק איש ברזל (3.8 ק"מ שחייה, 180 ק"מ רכיבה, 42.2 ק"מ ריצה).

זה יהיה אחד האתגרים הקשים שהיו לו אי פעם. יאן פרודנו | צילום: Jürgen Matern

עוד כתבות בנושא 
פרודנו שבר את שיא המסלול באליפות העולם בקונה
איך תקבעו שיא אישי באיש ברזל כבר בקיץ הקרוב?
6 טעויות קריטיות שאנשי ברזל עושים בתחרויות הקיץ

מסתבר שבתחרות הבאה שתתקיים ב-5 ביולי המארגנים דאגו לשריין את השתתפותם של שלושת הגברים שעמדו על הפודיום באליפות העולם האחרונה בקונה וגם של שלוש הפודיומיסטיות – מה שמגדיל את הסיכוי לראות בקיץ הקרוב את שבירת שיא המסלול ברוט, וזה אומר את התוצאה המהירה ביותר שנקבעה אי פעם במרחק המפרך הזה.

את רשימת המשתתפים יוביל אלוף העולם יאן פרודנו, שגם שבר את שיא המסלול באליפות העולם האחרונה בקונה (7:51:13 שע') וגם קבע ב-2016 ברוט את התוצאה המהירה ביותר בתחרות איש ברזל – 7:35:39 שע'. יחד אתו ישתתפו שני הטריאתלטים שעמדו לצדו על הפודיום באליפות העולם האחרונה, טים אודונל האמריקאי שמעולם לא התחרה ברוט וסבסטיאן קינלה הגרמני שניצח בצ'אלנג' רוט ב-2018. בנוסף, גם האלוף האחרון של צ'אלנג' רוט, אנדראס דרייץ, יחזור כדי לנסות ולהגן על התואר שלו.

גם שני הפודיומיסטים הנוספים מצ'אלנג' רוט 2019, יספר סבנסון השבדי וקמרון וורף האוסטרלי, יחזרו גם הם כדי לנסות ולהשתחל בצמרת של הרשימה המכובדת הזאת כמו גם האוסטרלים ג'וש אמברגר, לוק מקנזי ומאט ברטון, קודי בילס הקנדי (אלוף איירונמן מון טרמבלאן בזמן של 7:58 שע') וג'ו סקיפר הבריטי שכבר ירד שלוש פעמים מ-8 שעות בתחרות איש ברזל.

פעם ראשונה שלה בצ'אלנג' רוט. אן האוג | צילום: Jürgen Matern

גם אצל הנשים יגיעו לרוט שלוש הפודיומיסטיות מקונה 2019, משם בולטת בעיקר ההיעדרות של דניאלה ריף השוויצרית. אגב, גם אצל הנשים התוצאה המהירה ביותר בתחרות איש ברזל נקבעה ברוט, ובמקרה הזה חתומה עליה כריסי וולינגטן שעשתה את זה ב-2011 (8:18:13 שע'). את רשימת המשתתפות תוביל אלופת העולם הגרמניה אן האוג, שבקונה 2019 קבעה את התוצאה השלישית בטיבה בהיסטוריה של אליפות העולם (8:40:10 שע'). זו תהיה הפעם הראשונה של האוג ברוט.

מולה תתמודד סגניתה ומי שניצחה בצ'אלנג' רוט האחרון, לוסי צ'ארלס הבריטית, שבשנה שעברה קבעה ברוט תוצאה של 8:31:09 שע'. ומי שתצטרף אליהן תהיה שרה קראולי האוסטרלית, שסיימה שלישית גם בקונה וגם בצ'אלנג' רוט בשנה שעברה. עוד מתחרות בולטות הן לורה סידול הבריטית שניצחה בשנה שעברה באיירונמן אוסטרליה, רייצ'ל מקברייד הקנדית שהיא אחת הרוכבות החזקות בסבב ובת' גרדס מקנדי שתתחרה במקביל לבן זוגה לוק.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג