האם הטריאתלון במשחקי טוקיו 2020 יהיה ספרינט?

נשיאת איגוד הטריאתלון הבינלאומי רמזה על כוונותיה כשדיברה על הצורך להפוך את הטריאתלון ליותר טלוויזיוני. קיימת תכנית להוסיף גם מקצה שליחים מעורב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאז שהטריאתלון הוכנס למשחקים האולימפיים בסידני 2000 התחרו בו במרחק שאנחנו קוראים לו מן הסתם "אולימפי". כלומר, שחייה של קילומטר וחצי ואחריה 40 קילומטרים של רכיבה ועוד 10 קילומטרים של ריצה. קצת אחרי משחקי ריו 2016 החלו שמועות על שינויים החל מהמשחקים הבאים שיתקיימו בטוקיו 2020.

TriathlonFEM

זה לא שאין מתח, פשוט מפחדים שזה ארוך מדי לשידור טלוויזיה. גוון יורגנסן וניקולה ספיריג בריו | צילום: andre motta

בידיעה שפורסמה באתר האינטרנט של עיתון ה"טיימס" הבריטי נכתב שקיים סיכוי סביר שבמשחקים הבאים יתחרו במרחק ספרינט שזה שחייה ל-750 מטרים, רכיבה של 20 קילומטרים וריצה ל-5 קילומטרים. נשיאת איגוד הטריאתלון הבינלאומי, מריסול קסאדו, אמרה שהחשיבה על המהלך הזה באה מהרעיון של להפוך את הטריאתלון במשחקים האולימפיים ליותר טלוויזיוני. הכוונה שלה היא שטריאתלון ספרינט יסתיים בפחות משעה בעוד שבטריאתלון אולימפי הצופה צריך להיות מרותק למסך במשך שעתיים. בנוסף, מדברים על כוונה להוסיף למתכונת האולימפית אירוע טריאתלון נוסף, שיהיה מרוץ שליחים מעורב (שתי נשים ושני גברים).

הטריאתלט הבריטי אליסטר בראונלי, שזכה פעמיים במשחקים האולימפיים (לונדון 2012 וריו 2016) התראיין ל"טיימס" בנושא והסביר מדוע הוא לא אוהב את הרצון לשנות את המתכונת: "מנקודת המבט של הצופים זה באמת מהיר ודינמי, אבל אני כבר הספקתי לספור את האנשים שאמרו לי שמה שכל כך מרשים בטריאתלון הוא הקושי, ויהיה ממש חבל לאבד את זה".

פודיום 3

ההחלטה הסופית צפויה להתקבל בתחילת

לפי הידיעה, הגוף שיקבל את ההחלטה בסופו של דבר יהיה איגוד הטריאתלון הבינלאומי. במקרה ואכן יוחלט לקיים טריאתלון ספרינט, יתכן שאף יתקיים שלב חצי גמר לפני כן. בכל מקרה, ההחלטה הסופית צפויה להתקבל בתחילת 2017.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג