האלופים מאחורי הקלעים

כבר תקופה ארוכה אני חושב מה יהיה הנושא של הפוסט הראשון של שנת 2011. אחרי התלבטויות רבות, עלה לי הנושא לראש. בפוסט הראשון לא אדבר על האימונים, על התחרויות או על הנסיעות, לפחות לא בצורה הישירה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


כבר תקופה ארוכה אני חושב מה יהיה הנושא של הפוסט הראשון של שנת 2011. אחרי התלבטויות רבות, עלה לי הנושא לראש. בפוסט הראשון לא אדבר על האימונים, על התחרויות או על הנסיעות, לפחות לא בצורה הישירה

מאת:דן אלתרמן

הפעם הייתי רוצה לדבר על אחד הנושאים החשובים ביותר אם לא החשוב ביותר. על האנשים הנמצאים מאחורי הקלעים, אלה הסוחבים, מעודדים, מחכים ותומכים. להיות ספורטאי, חובבן או מקצועי, אומר המון ויתורים, מבחינה אישית ומבחינה משפחתית. אנחנו קמים בשעות לא הכי נורמאליות, מתאמנים ברוב שעות היום וגם כשאנחנו כבר בבית, אנחנו עייפים. בנוסף, אם האימון לא היה מוצלח, זה מיד משפיע על מצב הרוח.



הספורט הוא לא רק עבודה אלא אורח חיים. זה לא נגמר כשחוזרים הביתה ומתחיל שוב בבוקר. צריך ללכת לישון מוקדם, אין זמן באמת לפנאי. ימי שישי ושבת- אלו הם הימים העמוסים בשבוע וגם אז "העבודה" נמשכת… לכל אחד מאיתנו יש מישהו כזה, אדם התומך ומלווה אותנו כל הזמן, בטוב וברע. אם זו האישה, הבעל, ההורים, הילדים, החברה או החבר, הם תמיד שם איתנו.


דן אלתרמן עם האלופים אשר מאחורי הקלעים



הם קמים יחד איתנו בשעות הלא נורמאליות, הם מחזקים אותנו כשקשה לנו ושמחים איתנו בהצלחות, כאילו היו שלהם! סוחבים את המגבת לפני הזינוק ורצים לנקודת האופניים רק בשביל רגע אחד לעודד אותנו ולצעוק לנו "טוב מאוד". הם לחוצים לאורך כל התחרות ומחזיקים אצבעות חזק חזק. מחכים בצפייה ענקית עד שנופיע בסיום ומחבקים אותנו חיבוק גדול!

כי בשבילם התוצאה לא חשובה, בשבילם אנחנו תמיד האלופים. אנחנו, מצידינו, מנסים תמיד לפצות ולהשיב באהבה גדולה על כמות הפרגון האמונה והתמיכה האינסופית ללא גבולות ובלי תנאים. אז לכל אותם "פועלים מאחורי הקלעים" ובנימה אישית למשפחתי היקרה מכל, רציתי להגיד דבר אחד- תודה!!!

אתם האלופים האמיתיים. בזכותכם אנחנו מצליחים לעשות את הדבר אותו אנחנו הכי אוהבים. בשבילכם אנחנו רוצים להגיע כמה שיותר מהר לקו הסיום להשתפר, להשיג והצליח! ולכם אנחנו מעניקים את ההישגים- את הגביע. אתם הסוד שלנו!!!

דן אלתרמן
אלוף ישראל בטריאתלון, מאמן קבוצת A1termans




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג