האולטראיסט זאק ביטר שבר את שיא העולם בריצת 100 מייל

הרץ האמריקאי שבר שיא בן 17 שנים ורץ מרחק של 160 קילומטרים בהקפת אצטדיון בפחות מ-12 שעות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

התוצאה המהירה ביותר שנקבעה בריצה למרחק של 100 מייל (160 ק"מ) עד אתמול (שבת) נקבעה לפני 17 שנים. כנראה שאחת הסיבות היא שאנשים שרצים למרחקים כאלה עושים את זה בעיקר במרוצי אולטרה מרתון ארוכים בשטח או בכביש, אבל לא במסלול מעגלי.

ניסה לשבור את שיא העולם ב-100 מייל מספר פעמים | צילומסך יוטיוב

אבל יש רצי אולטרה שמאוד אוהבים מסלולים מעגליים ואחד מהם הוא זאק ביטר האמריקאי, שהתחרה בסוף השבוע בתחרות שהתקיימה במילווקי במטרה לשבור את שיא העולם בריצה ל-12 שעות (המרחק המקסימלי שרצים בפרק הזמן הזה). חשוב לציין גם שביטר הוא אחד הרצים המסורים שכן ניסו לשבור את שיא העולם ב-100 מייל כבר מספר פעמים, אך ללא הצלחה.

והפעם החגיגה של ביטר היתה כפולה, וכל זה קרה על מסלול אתלטיקה באורך של 443 מטרים להקפה. הוא סיים את ריצת 12 השעות עם שיא עולם חדש, ועל הדרך שבר את השיא העולמי ב-100 מייל שנחשב אפילו ליותר יותר יוקרתי. זמנו של ביטר למרחק של 160 קילומטרים היה 11:19:18 שעות והוא שיפר בקרוב ל-10 דקות את השיא שהיה שייך לאולג קריטונוב הרוסי. בתום 12 שעות של ריצה ביטר השלים מרחק של 168.7 קילומטרים. במקרה הזה, ביטר שבר את שיאו של אחד מגדולי רצי האולטרה מרתון בכל הזמנים, יאניס קורוס היווני.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

  • אסף הגיב:

    לגמרי במקרה(?) קרוב מאוד ל4 מרתונים (4 פעמים 42.175) ב12 שעות. כלומר, 3 שעות לכל מרתון.

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג