דרמה בלב ים: במרתון השחייה שרון ואן רואנדאל מנצחת; אורלי מולר נפסלת

סגנית אלופת העולם ההולנדית שרון ואן רואנדאל, לקחה פיקוד בחצי השני של המשחה וניצחה את משחה ה-10 ק"מ
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היכנסו לעמוד המיוחד של שוונג למשחקים האולימפיים 

קשיים לא מעטים הקדימו את הזינוק למרתון השחייה הימית של הנשים למרחק 10 ק"מ בחוף הקופאקבאנה בריו. המים המזוהמים, תנאי הים ההפכפכים, שינוי המסלול יומיים לפני הזינוק, העברת הזינוק מרפסודה לזינוק מהמים, ועוד. כל אלו לא הפריעו לסגנית אלופת העולם ההולנדית שרון ואן רואנדאל, לקחת פיקוד בחצי השני של המשחה, ולתפוס את האוקיינוס האטלנטי בקרניו. ואן רואנדאל, שזכתה ב-2014 גם באליפות אירופה במשחה זה, החלה לפתוח פער לקראת הסיום – פער שרק הלך וגדל.

81557.1

האלופה האולימפית במרתון מים פתוחים. שרון ואן רואנדאל

"הרגשתי כל-כך טוב, שחיתי כל-כך בקלות. לא הרגשתי עייפות בכלל, אז אחרי 6 ק"מ החלטתי לדחוף קדימה", אמרה בסיום ואן רואנדאל, "נתתי האצה של בערך 200 מ', הסתכלתי אחורה וראיתי שנפתח פער. משם פשוט השתמשתי בידיים והכתבתי את הקצב. לא הרגשתי עייפות עד הסוף."

צ פ ו || השניות האחרונות של המשחה

כ-17 שניות אחרי ההולנדית, התחולל קרב נוקשה בין חברתה לקבוצת האימון בעיר נרבון (צרפת), אלופת העולם הצרפתייה אורלי מולר, לבין רקלה ברוני האיטלקייה. מולר הצרפתייה הקדימה לגעת בלוח הסיום, אבל לאחר דיונים נפסלה על ידי השופטים עקב שחייה בנתיב הפרעה לאיטלקייה. לאחר הפסילה, עלתה למקום השלישי הברזילאית פוליאנה אוקימוטו (אלופת העולם מ-2013), שהביאה לברזיל מדלייה ראשונה בתחרויות השחייה בריו.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג