דעות || אימוני טריינר ביתיים – לא רק בתקופת הקורונה

מאמן האופניים אור דיין הסתגל כמו כולם בתקופה האחרונה לרכוב על טריינר במרחבים הווירטואליים והוא מנסה לחשוב כיצד להתאים את עצמו למצב בצורה הטובה ביותר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאות ואולי אלפי רוכבי אופניים ישראליים גילו בחודש האחרון את הטריינר מחדש, היו כאלה שלא נגעו בדבר הזה מעולם. רובם זכרו אותו כמשהו משעמם שגורם להם לסבול ולהזיע ליטרים בבית. אבל המכנה המשותף לכולם היה תחושת האין ברירה – אסור לצאת החוצה ואסור לרכוב בקבוצה. מתוך המקום הזה השתלב גם הרצון החזק לשמור על הכושר, על השפיות ועל החופש שהאופניים מספקים. יצאנו למרחבים הווירטואליים בערבות וואטופיה.

העולם גילה בחודש האחרון את הטריינר מחדש

אם לומר את האמת? פתאום זה נהיה קצת מלחיץ כי גילינו שזה לא רק פתרון סביר, אלא זה אפילו כיף! זה יכול ואולי צריך להשתלב בשגרת האימונים שלנו בלי הסגר. לא רק הרגשנו טוב אחרי אימון חזק או טיפוס ארוך באלפ דו-זוויפט, אך גם באמת השתפרנו, זה הכניס איכות אחרת שלא הכרנו שאנחנו יכולים לייצר באימון ממוקד של שעה. הקשבנו לבלוקים של אינטרוולים ושמרנו על וואטים וסל״ד נכון. תחושת ההישג שסיימנו מסלול, צברנו ניקוד וקבלנו כוכבים שהאימון נגמר ממלאת את הצורך של כולנו בהכרה והתמלאנו גאווה בביצוע טוב. גילינו ברמה הפרקטית את החיסכון בזמן ובנסיעה לנקודת ההתחלה של הרכיבה וכל המסביב, אם במקרה לא קמנו בבוקר בזמן או שעבדנו עד מאוחר אפשר להשלים כעת את האימון בזמן שנוח לנו.

בשנים האחרונות הטכנולוגיה של הטריינרים החכמים רק השתפרה ותחושת הרכיבה Ride Feel שהם מספקים היא כמעט כמו בחוץ. כך גם מגוון האפליקציות שקבלו בוסט מטורף של נרשמים. לפחות מישהו הרוויח מההסגר הזה. יש גם אינספור אביזרים לשיפור החוויה – עם המאוורר הנכון, המסך הנכון ועוד.

הטכנולוגיה של הטריינרים החכמים רק השתפרה

לרכוב על טריינר זה לא תחליף לרכיבה בחוץ לדעתי, בהינתן האפשרות אני עולה על א׳ וטס החוצה עם האופניים בכביש, בשטח בכל מקום. אבל כמוכם גיליתי אותו מחדש ודווקא דרך כל הטכנולוגיה – המקום האנושי הוא זה שניצח. האפשרות שיצרתי לרכוב ולשוחח עם המתאמנים שלי בלייב כאשר הם נמצאים פזורים בכל הארץ, כל אחד בביתו, אבל לגמרי מכוונן לאותה מטרה שיצרה לנו יחידת זוויפט קטנה ומחויבת שיוצרת שובל טיפות תכלכל וארוך בעולם הווירטואלי. המחויבות והדרבון שנוצרו מאוד דומים לרכיבת קבוצה בחוץ ורובם השתדלו לא להפסיד אימון ביחד למרות שניתן לבצע אותו גם לבד.

עולם האופניים ואימוני האינדור השתנה לתמיד עבורי! כל העולם בחוסר ודאות ואף אחד לא יודע איזה שגרה לא שגרתית תיווצר פה אבל אני בטוח שאני אהיה פה. ממש פה. ואוכל להתאים את עצמי למצב בצורה הטובה ביותר בשביל שאתם תוכלו להוציא את המקסימום מהאימונים שלכם בלי הגבלות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג