דני פרידמן הוא אלוף ישראל בחתירה

החותר זכה בתואר בפעם ה-11 ברציפות לאחר שניצח במקצה ל-2,000 מטר ועם שיא ישראלי חדש בחצי הגמר; דיאנה אגרטון זכתה במדליית הזהב אצל הנשים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
אליפות ישראל חתירה 2015
אליפות ישראל חתירה 2015

דני פרידמן זכה באליפות ישראל בחתירה 2015 שנערכה במרכז דניאל לחתירה בתל אביב. פרידמן קבע שיא ישראלי חדש בחצי הגמר 6:52:83 דק' והוא זכה בתואר זה בפעם ה-11 ברציפות. במקום השני הגיע אולג גונורובסקי, בזמן של 07:30:00 אשר זכה במדלית הכסף. פרידמן וגונורובסקי שהתחרו כאן בקרב ענקים אחד נגד השני, עובדים בשנה האחרונה כצוות בסירת משוט כפול זוגית – ומתאמנים לסרוגין באמפוסטה שבספרד ובמרכז דניאל לחתירה בתל אביב. הם יתחרו יחד באליפות העולם באייוובלד שצרפת בקיץ, במטרה לעשות את הקריטריון ולזכות במשותף בכרטיס לאולימפיאדת ריו 2016.

אליפות ישראל חתירה 2015

המדליסטים באליפות ישראל בחתירה | צילום: בוני לברון

במקום השלישי הגיע ספורטאי הנוער, תומר שוורצמן. שוורצמן (18) פרץ בשנה האחרונה אל השורה הבכירה של החותרים בישראל, ונאבק ראש בראש מול הטובים ביותר. כיום הוא כבר מסומן כתקווה למדליה אולימפית בטוקיו 2020.

אלופת ישראל בחתירה לנשים לשנת 2015 היא דיאנה אגרטון שסיימה את מסלול 2000 המטרים בזמן של 8:08:09 דק' בהפרש ניכר מאחור הגיעה רוני וורווראנו, במקום השלישי הגיעה נורית בזדסקי.

יסמין פיינגולד, החותרת שהתהפכה לפני 6 שנים וניצלה אחרי דקות ארוכות מתחת למים, סבלה מנזק מוחי משמעותי, עברה תהליך שיקום של שנים, והשנה הוכיחה מה זה כוח רצון ונחישות – זכתה באליפות במקום הראשון בקטגוריית נשים משקל קל.

חבר הכנסת הטרי מייקל אורן

חבר הכנסת הטרי מייקל אורן עם הרביעיי. זכו במדליית ארד | צילום: בוני לברון

חותר מוכר נוסף באליפות היה חבר הכנסת הטרי מייקל אורן, החותר כספורטאי במרכז דניאל לחתירה, שהגיע למקום השלישי וזכה במדליית ארד. סירת הרביעייה אותה הוביל סיימה את מקצה ה-1,000 מ' בזמן מצויין של 3:49.51 דק'.

צילום: בוני לברון


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג