דן ורן אלתרמן מצטרפים לקבוצת סאקוני

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:עומר ברק



דן ורן אלתרמן מצטרפים ל-Team Saucony ישראל לאחר שחתמו על הסכם אימוץ שנתי
יום לפני שארזו (שוב) את אופניהם בדרך לעוד נסיעה לאירופה חתמו התאומים דן ורן אלתרמן – אלופי ישראל בטריאתלון – על הסכם אימוץ עם חברת מ.ב.ס נציגת Saucony בישראל המעניק להם ציוד שכר ומענקים בשווי 10000$ ולמשך שנה אחת בשלב הראשון.

התאומים המוכשרים מצטרפים לעוד שני טריאתלטים, שי פיפמן ואורי זילברמן אשר יחדיו מרכיבים את צמרת הטריאתלון הישראלי וחברי Team Saucony.

יובל בראון, מנכ"ל מ.ב.ס אשר חתם עם התאומים על הסכם האימוץ מסר כי הוא שומר על מסורת המונהגת ע"י חברת Saucony העולמית – לתמוך ולייצג ספורטאי עילית בארצם. "באמצעות התמיכה בספורטאי העילית אנו חותרים להטמיע ולחזק את ענפי הטריאתלון והריצה בישראל דרך מותג Saucony.
נשמח לראות את התאומים מצליחים בארץ ובחו"ל וכמובן כל הישג שיקרב אותם למשחקים האולימפים, אתונה 2004 יהיה יוצא דופן מבחינתינו. אנחנו נעקוב אחריהם ונלווה את פעילותם מקרוב" מסר בראון.

לשוונג נודע כי ב-Saucony מתכננים להוביל קמפיין פרסומי עם התאומים לאחר חזרתם מחו"ל בסוף חודש אוגוסט.

כאמור התאומים יוצאים היום (3/8) למחנה אימון גובה בצרפת ובסוף החודש ישתתפו ב-ITU CUP בהונגריה.
הם ישובו לארץ ב-30 באוגוסט.

קישורים קשורים
דן ורן אלתרמן – עבר, הווה ועתיד קרא



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג