דן אלתרמן ואנטונינה רזניקוב ניצחו באולטרמן צ'לנג'

אחרי שלושה ימים מפרכים, אלתרמן היה מהיר בזמן המצטבר בקרוב לשעה מהצ'כי פטר וברוסק. אנטונינה רזניקוב סיימה במקום השלישי הכללי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

בסוף השבוע הסתיימה באילת תחרות האולטרמן צ'לנג' שיצאה לדרך ביום רביעי בכנרת והסתיימה כאמור כעבור שלושה ימים עם ניצחונם של דן אלתרמן בגברים ואנטונינה רזניקוב בנשים. אלתרמן, שהתמודד בפעם השנייה עם אתגר מהסוג הזה, הוביל לאורך כל התחרות שכללה ביום הראשון שחייה ל-10 קילומטרים ורכיבה של 145 קילומטרים, ביום השני רכיבה של 275 קילומטרים וביום השלישי ריצת אולטרה מרתון למרחק של 84.4 קילומטרים.

דן אלתרמן | צילום: ניר עמוס

הזמן הכללי של אלתרמן היה 21:51:42 שעות. ביום הראשון הוא שחה בזמן של 2:32 שעות ורכב בזמן של 6:24 שע'. ביום השני הוא רכב 275 קילומטרים בזמן של 8:39 שע' וביום השלישי הוא רץ 84.4 קילומטרים בזמן של 6:48 שע'. הזמן הכללי של אלתרמן היה מהיר ב-50 דקות מזה של פטר וברוסק הצ'כי.

אנטונינה רזניקוב שסיימה במקום השלישי הכללי | צילום: ניר עמוס

פטר וברוסק מצ'כיה שהתחרה השנה גם בישראמן, הגיע במקום השני בזמן של 22:42:50 שע' וזאת לאחר ששחה בזמן של 2:49 שע', רכב ביום הראשון 6:43 שע', ביום השני רכב 8:20 שע' ורץ ביום האחרון 7:39 שע'.

אנטונינה רזניקוב, אלופת הישראמן בפעם הרביעית, סיימה במקום השלישי הכללי בזמן מצטבר של 23:21:26 שעות. היא שחתה ב-3:24 שע' ורכבה ביום הראשון ב-7:21 שע'. היא רכבה ביום השני בזמן של 8:52 שי' ורצה ביום השלישי בזמן של 7:08 שע'.

את האולטרמן צ'לנג' התחילו השנה 22 מתחרים, בהם שמונה מתחרים מחו"ל ולקו הסיום באילת הגיעו בסיום 10 בלבד, כאשר 10 פרשו או לא עמדו בקאט-אוף ו 2 נפסלו.

"תחרות האולטראמן מספקת חוויה בלתי נשכחת למתחרים", אומר אריאל הלר ממפיקי האירוע לשוונג, "אנו בהפקה מתעקשים לעמוד בסטנדרטים הבין לאומיים והכללים הנוקשים של התחרות.  ההקפדה על כל פרט ניכרת בתחרות וכל שנה מתעניינים יותר מתחרים. השנה הגיעו למרות הקורונה, 9 מתחרים מחו״ל ועוד 13 מתחרים מישראל. פרס כספי של 3,000 דולר למנצח, מתנת מור בית השקעות שגם נותנים את החסות הראשית לאירוע, מושך לכאן את טובי הספורטאים ומעורר עניין רב.  לא התפשרנו על הכללים גם כשתנאי מזג האוויר השנה היו קשים בעיקר ברכיבה ביום השני.  חלק גדול מהמתחרים לא עמדו בקאט-אוף, אני בטוח שהם ינסו בשנה הבאה".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג