דוד גמבורג סיים 16 ב-100 גב באליפות העולם בבריכות קצרות; פלגריני ניצחה את הוסזו

הנציג הישראלי היחידי באליפות שמתקיימת בקנדה עלה לחצי הגמר, שבו קבע זמן פחות טוב. פלגריני ניצחה את הוסזו ב-200 חתירה, הרוסים ניצחו בשליחים, ופארק טאה-וואן חזר לעצמו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות העולם בשחייה בבריכות קצרות (25 מטר) יצאה לדרך אתמול (ראשון) בווינדזור שבקנדה, כאשר התקופה הפוסט-אולימפית השאירה כצפוי הרבה שחיינים בבית, כולל השחיינים הישראלים שהשתתפו בריו 2016. למעשה, ישראל שלחה לאליפות נציג אחד בלבד כשמדובר בדוד גמבורג.

דוד גמבורג שחיין ישראלי

הנציג הישראלי היחידי בווינדזור. דוד גמבורג | צילום: באדיבות איגוד השחייה

גמבורג קפץ למים ביום הראשון למוקדמות משחה ה-100 גב, ועלה לחצי הגמר עם הזמן ה-15 בטיבו כשקבע 51.61 שנ'. בשלב חצי הגמר הוא קבע תוצאה פחות טובה, 51.76 שנ' וסיים במקום ה-16.

הגמר הראשון ביום הראשון היה ל-400 חתירה גברים ומי שניצח בו היה הדרום קוריאני פארק טאה-וואן, שבמשחקי ריו האחרונים היה נדמה שהוא נמחק מהמפה אחרי שחזר מהשעיית סמים ונשר במוקדמות. כאן הוא ניצח בזמן של 3:34.59 דקות והקדים את אלכסנדר קרסניך הרוסי ופטר ברנק ההונגרי.

גמר ה-200 חתירה לנשים סיפק קרב מעניין בין  פדריקה פלגריני לקטינקה הוסזו והסתיים בניצחונה של האיטלקיה שקבעה 1:51.73 דק' לעומת 1:52.28 דק' של ההונגריה. לאחר מכן הוסזו זכתה במדליית הזהב הראשונה שלה באליפות במשחה ה-400 מעורב אישי אותו ניצחה בזמן של 4:21.67 דקות והקדימה ביותר משש שניות את אלה איסטין האמריקאית.

צ'אד לה קלו הדרום אפריקאי, האלוף האולימפי לשעבר ב-200 פרפר שסיים רק רביעי בריו 2016, ניצח במשחה הזה בזמן של 1:48:76 דק' והקדים את טום שילדס האמריקאי. שון וואנג הסיני שזכה במדליית הארד במשחה ה-200 מעורב אישי בריו 2016 ניצח בווינדזור בזמן של 1:51.74 דקה.

קטינקה הוזסו

בינתיים יש לה זהב וכסף, אבל זה רק היום הראשון. קטינקה הוסזו | צילום: Stadium Plus Qatar

במשחה השליחות 4 כפול 100 חתירה לנשים, האמריקאיות הסתפקו ברביעייה לא הכי מהירה שאפשר למצוא במדינה כדי בזמן של 3:28.82 דקות ולהקדים בהפרש גדול את איטליה והולנד. במשחה המקביל לגברים האמריקאים חלקו את מדליית הארד עם אוסטרליה והמנצחים היו הרוסים שקבעו 3:05.90 דקות בעיקר בזכות ספליט מטורף של ולדימיר מורוזוב, 45.42 שניות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג