דאון היל- סבב SHIMANO DH תחרות 3

התחרות השלישית בסבב הדאונהיל SHIMANO DH נערכה על המסלול המאתגר ברכס הגלבוע בשבת האחרונה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


התחרות השלישית בסבב הדאונהיל SHIMANO DH נערכה על המסלול המאתגר ברכס הגלבוע בשבת האחרונה

מאת:אמיר כספי

המסלול בגלבוע, שזו השנה השנייה ברציפות שהוא מארח את תחרויות הסבב, הוא אחד המסלולים המאתגרים והקשים שהרוכבים נאלצים להתמודד עמם.

75 רוכבים אמיצים נרשמו לאירוע. כמו בכל תחרות DH מס' רוכבים פרשו עכב תקלות טכניות ונפילות באימונים אך החגיגה הייתה בעיצומה והאירוע המשיך כמתוכנן.


מתחם האירוע המושקע בסוף המסלול כלל דוכני תצוגה של נותני החסות, קו סיום מרהיב עם שעון תצוגה, פינות פיקניק, מחצלות בשטח האירוע, בר אוכל מושקע מבית קפה מסעדה ZAZOO שכלל המבורגרים, בירות ושתייה קלה והחגיגה הייתה בעיצומה כל משך התחרות.


קטגורית ילדים 13-14 וקדטים 15-16 כללו 33 מתחרים ביחד שזהו כמעט חצי מכמות המתחרים הכוללת. נתון מדהים שמראה את דור העתיד של הענף מצביע ברגליים ומגיע לקחת חלק באירועים.


מהלך התחרות: ראשונים זינקו קטגורית הילדים 13-14. את הקטגוריה ניצח אור גוב בזמן מעולה של 1:43.65 דקה שהיה מכניס אותו כמעט לכל דוכן מנצחים בקטגוריית הבוגרים.


שני הגיע הרוכב המעולה זוהר שושני עם זמן של 1:44.72 דקה. סגר את דוכן המנצחים רונן יפתח. אחריהם זינקו קטגורית קדטים 15-16. גם בקטגוריה זו רשמו קרבות צמודים בין מקום ראשון לשני. בסופה של תחרות  היה זה עדי שפיר שעמד על משבצת מס' 1 ועצר את השעון על 1:38.54 דקה.


שני הגיע דניאל גוזלן עם זמן של 1:39.84 דקה ושלישי דניאל צ'פרק עם זמן של 1:43.27 דקה.


אחריהם זינקו ג'וניורס 17-18 בקטגוריה זו כל הפודיומיסטים (דוכן המנצחים – שלושת המקומות הראשונים) עצרו את השעון על אותה השנייה.


את המקום הראשון לקח שובל בוהדנה שהגיע כל הדרך מאילת הרחוקה, שני ענבר דואדי ושלישי שגיא אברהמי.

בקטגורית בוגרים 19-29 אור נדב וגיל לוי סיימו בהפרש של 0.44 מאיות השנייה כאשר הפעם אור נדב הוא זה שקטף את המקום הראשון ומראה לגיל שהתחרות לראשות אלוף הסבב בקטגוריה לא תהיה קלה.


בקטגורית הבוגרים 30 -39 דימה רפקין שומר על מאזן ניצחונות מושלם בשלוש תחרויות ומראה שליטה מוחלטת בקטגוריה.

בקטגורית "הזקנים" 40+ אלון פנטו, שנעדר מהתחרות הקודמת, עמד בראש דוכן המנצחים. שני הגיע דני יותם שרכב על אופניים קצרי מהלך לעומת מתחריו עם מפלצות הדאונהיל ושלישי לקח מירון גולדשטיין.

בקטגורית ה PRO  30+ אלכס אדלר
המשיך עם היכולת הנהדרת מהתחרות הקודמת ועצר את השעון על 1:35.96 דקה שהקנה לו את המיקום ה 8 הכללי בתחרות. שני הגיע אבא יוליאן ושלישי עידו מגן.


בקטגורית ה PRO   16-18 ניצח שגיא קופל בזמן מעולה של 1:32.37 דקה. זאת לאחר שעבר התרסקות קשה שבוע לפני התחרות ונזקק לתפרים בכף היד. שני הגיע יונתן יתום עם זמן של 1:33.58 דקה ושלישי יואב פינטל.

בקטגורית ה PRO  19-29 סגר את דוכן המנצחים עם זמן מעולה הרוכב הכי גדול בסבב (פיזית) מר יונתן ברדלי עם זמן של 1:31.94דקה. שני הגיע ניר ביבאס בראן תחרות מדהים עם זמן של 1:31.05 דקה. מנצח התחרות בכללי ומנצח הקטגוריה היה הפעם הרוכב המוכשר מאילת שהדהים את כולם עם תוצאה מדהימה של 1:29.85 דקה אביב ינובסקי.


התחרות הרביעית בסבב תערך ב- 4 באפריל בצוק מנרה שבצפון. חגיגה גדולה צפויה בתחרות הרביעית שכן בפעם הראשונה בארץ יתחרה מתחרה בינלאומי בתחרות בחסות דני בייק – תכשיטי אופניים. הרוכב מצרפת CEDRIC GRACIA  שהופיע בעשרות סרטי אופניים, ניצח תחרויות של הסבב העולמי וזוכה להערכה גדולה בענף האופניים הבינלאומי יהיה אורח של כבוד בתחרות אצלנו בארץ בפעם הראשונה.

עדכונים על הסבב ניתן לקבל דרך דף הפייסבוק



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג