דאון היל ביריה – קפיצות חופשיות בחג החירות

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:שוונג – צילום: ליאור דיין


אמיר כספי מנצח מקצה הגברים
וההפתעה -נגה כורם הצעירה (15) מנצחת בקטגוריית הנשים

מרוץ" הדאון היל " (ירידה במורד ) הראשון לעונת 2006 נערך ביער ביריה סמוך לצפת . המרוץ נערך במסגרת ליגת "נביעות" של איגוד האופניים ואורגן למופת ע"י המועצה האזורית מרום הגליל, קק"ל ומועדון האופנים Triple G



אמיר כספי (מומנטום), הרוכב בעל הניסיון הרב ביותר בארץ ניצח ללא עוררין את מקצה הגברים כאשר עבר את המסלול המהיר בתוצאה המצויינת של 1:23:21 דקות כאשר הוא מקדים בלמעלה מ 6 שניות את בן קדמי (טים משגב). שלישי הגיע דורון בן (טים משגב). בלטה העדרותו של נמרוד חמו (CCC) שהתגייס לפני שבוע כספורטאי מצטיין ונמצא כעת בטירונות.

סיפור המרוץ הוא ללא ספק תוצאות הדור הצעיר בגברים ובנשים אשר הולך ותופס מקום בצמרת רוכבי הדאון היל בארץ כאשר רוכבי מקצה הנערים ניר שחם (טים משגב) ושגיב נגרקר (בכל אופן גולן) סיימו בין ה 5 הראשונים בדרוג הכללי במרוץ עם זמנים מצויינים של 1:32:16 דקות ו1:33:21 בהתאמה!

מקצה הנשים עורר עניין רב כאשר נוגה כורם (טים משגב), רוכבת צעירה ומוכשרת, חברת נבחרת ישראל , ממשיכה בגרף ההצלחה שלה והפעם מסיימת במקום הראשון בתוצאה 1:43:30 כאשר ניל גורן המנוסה (מסטרס חיפה) סיימה שנייה בתוצאה 1:47:12 דקות.



גם בקטגוריית הילדים נרשמו תוצאות מצוינות כאשר מנצח המקצה היה אמיר ינובסקי (עצמאי) שהגיע כל הדרך מאילת ושבר ההגמוניה הצפונית בזמן של 1:38:70 דקה. במרוץ עצמו נרשמה שליטה מוחלטת לרוכבים מהמועדונים הצפוניים אשר קטפו כמעט את כל המקומות הראשונים.

המרוץ כלל הפרשי גובה של למעלה מ200 מטר ונמדד לראשונה בארץ באמצעים אלקטרוניים ע"י שער חשמלי שהבטיח תוצאות מדויקות ברמת מאית השנייה – דבר הכרחי בסוג תחרות זה.



מזג האוויר האיר פנים למיטב רוכבי הדאון היל שעלו צפונה מוכנים ומזומנים למזג אוויר גשום ומסלול חלק ורטוב ונהנו בסופו של יום ממסלול יבש ומהודק היטב שתרם לתחרות מהנה ותוצאות מצוינות למשתתפים . עשרות המשתתפים נהנו ממרוץ מהיר ביותר , שכלל מספר אלמנטים חדשים ומקפצה חדשה שהוכנה לכבוד התחרות .

תוצאות :

גברים :
1. אמיר כספי – מומנטום 1:23:21

2. בן קדמי – טים משגב 1:30:64
3. דן דורון – טים משגב 1:33:76

נערים
1.ניר שחם – טים משגב 1:32:16
2.שגיב נגרקר – בכל אופן גולן 1:33:21
3. תאי רונה – טריפלG 1:36:18

נשים :
1.נגה כורם – טים משגב 1:43:30
2.ניל גורן – מסטרס חיפה 1:47:12

ילדים:
1. אמיר ינובסקי – עצמאי 1:38:70
2. דרור אזולאי – טריפלG- 1:39:81
3. נבו קדוש – טריפל G 1:41:58

נוער עילית:
1. אסף צור – טריפלG 1:36:85
2. יוחאי סלומון – טים משגב 1:43:39





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג