גם תחת גג האולם השמיים הם הגבול

דניאל פרנקל לא מפסיקה להדהים והפעם היא עשתה זאת עם עלייה לגמר אירופי, שני ברציפות, אחרי שעברה 1.94 מטר, שברה את השיא הישראלי וקבעה קריטריון B לאליפות העולם. מעין פורמן סיימה עם 1.80 מטר
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


דניאל פרנקל לא מפסיקה להדהים והפעם היא עשתה זאת עם עלייה לגמר אירופי, שני ברציפות, אחרי שעברה 1.94 מטר, שברה את השיא הישראלי וקבעה קריטריון B לאליפות העולם. מעין פורמן סיימה עם 1.80 מטר

מאת:אורן בוקשטיין- דובר איגוד האתלטיקה


שיאנית ישראל בקפיצה לגובה שוב הוכיחה שבתחרות גדולה, לפחות במוקדמות, היא לוקחת את עצמה לפסגות חדשות. הקופצת לגובה, ממכבי ת"א, עלתה לגמר האירופי השני שלה ברצף אחרי העלייה ההיסטורית לגמר בברצלונה בשנה שעברה.
דף התוצאות של פרנקל היה חלק מגובה הכניסה שלה לתחרות (1.80 מטר) ועד לגובה 1.92 מטר שהבטיח לה כמעט בוודאות את העלייה לגמר.

פרנקל לא הסתפקה בהשוואת שיאה האישי, הישראלי ובשבירת השיא הישראלי באולם, ובגובה הבא ( מטר1.94) היא עברה בניסיון השלישי אולם איתו נכנסה לגמר ( מטר1.92).

בניסיות לעבור 1.94 מטר פסלה פרנקל פעמיים, אבל בניסיון השלישי היא קבעה תוצאה עם משמעויות רבות: שבירת השיא הישראלי הן באולם והן הכללי, קביעת קריטריון B לאליפות העולם בקוריאה בקיץ (שהושג כבר כשעברה 1.92 מטר) והחשוב מכל גמר אירופי שני שלה ברציפות והראשון בהיסטוריה באולם של קופצת ישראלית.


דניאלה פרנקל, אתלטית השנה של שוונג, בגמר לאחר שבירת שני שיאי ישראל
צילום: עופר ביידה


רגע אחרי שסיימה את התחרות אמרה פרנקל: "אני מאושרת. אחרי שעברתי 1.94 לרגע הציפה אותי תחושה מדהימה. אחרי שירדתי מהמזרן וראיתי את הפנים המאושרות של טולי (מאמנה אנטולי שפרן, א.ב) זה עשה אותי מאושרת יותר. עכשיו אני צריכה לדעת להרגיע את עצמי כי עשיתי רק חצי עבודה. חשוב שאגיע מחר (16:30 שעון ישראל, א.ב) לגמר ממוקדת בדיוק כפי שהגעתי היום".

בדיעבד, בסיום תחרות המוקדמות היה ברור כי גם אם פרנקל הייתה פוסלת ב-1.94 מטר היא הייתה עולה לגמר, בדיוק כפי שעשתה זאת רות' בייטיה הספרדיה, סגנית אלופת העולם באולמות מדוחא בשנה שעברה והסגנית האירופית באולם מטורינו לפני שנתיים, אשר דף התוצאות שלה היה זהה לזה של פרנקל, אולם היא לא הצליחה לעבור 1.94 מטר.

מעין פורמן, הישראלית השנייה שהשתתפה במוקדמות
החליטה לא לקחת סיכון ונכנסה לתחרות בגובה ההתחלתי של 1.75 מטר , אותו עברה בניסיון הראשון. גם בגובה הבא (1.80 מטר) פורמן נראתה מצוין אחרי שעברה בקלילות בניסיון הראשון. אבל כשהרף הוצב על 1.85, גובה אותו כבר עברה השנה מספר פעמים, פורמן פסלה בשלושת ניסיונותיה והייתה המודחת הראשונה מבין 23 המתמודדות בתחרות.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג