רץ את מרתון טבריה עם שני ילדיו בעגלת ריצה בזמן של 2:55 שע'

גלעד רותם איש הברזל הישראלי הטוב בכל הזמנים, שמתקשה למצוא כיום זמן להתאמן כרופא מתמחה, דואג למצוא פתרונות יצירתיים כמו למשל לשלב בין הזמן עם הילדים והריצה. ככה הוא הגיע עד למרתון טבריה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גלעד רותם רץ עם עגלת ריצה במרתון טבריה

גלעד רותם במהלך הריצה במרתון טבריה | צילום: אבי רותם


הרבה מאוד רצים התענגו מתנאי מזג האוויר במרתון טבריה ביום שישי האחרון, ואחד מהם היה גלעד רותם, איש הברזל הישראלי הטוב בכל הזמנים, שכיום רץ להנאתו במקביל לעבודתו כרופא מתמחה באורתופדיה. לאחרונה רותם רץ בתחרויות עם עגלת ריצה, שבו יושבים שני בניו בני ה-3 וחצי ושנה. הוא רץ לראשונה ככה את חצי המרתון בתל אביב בתחילת 2019 וסיים בזמן של שעה ו-25 דקות. ביום שישי האחרון הוא עשה את זה לראשונה בריצת מרתון, וסיים  בזמן של 2:55:42 שע'.

רותם, ששיאו האישי במרתון הוא 2:27:17 שע', מספר לשוונג הבוקר כי הריצה עם העגלה היא הדרך היחידה שלו לבלות זמן איכות עם הבנים שלו. "אני עמוס בעבודה כרגע ומנצל את הזמן שיש לי לילדים ולעשות ספורט. אז היו לי שתי ריצות בשבוע כאימון וזה היה איתם".

גלעד רותם רץ עם עגלת הריצה במרתון טבריה | צילום: אביעד אברהמי SportPhotography‎‏

אגב, קשה למצוא יותר מדי רצים בעולם שהצליחו לרוץ כל כך מהר כשהם סוחבים עגלה, ועוד עגלה כפולה עם שני ילדים. שיא העולם לריצה עם עגלת ריצה כפולה הוא 2:43 שע'. "בגלל שאני מגיע מעולם הטריאתלון אני יודע איך גלגלים צריכים לעבוד, אבל אני לא חושב שאני אשאב לזה ובינתיים אני עושה את זה בזמן שאני איתם".




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג