גיילן ראפ ניצח במרתון פראג, ושיפר משמעותית את שיאו האישי

המרתוניססט האמריקאי הטוב ביותר היום רץ לראשונה על מסלול מהיר באירופה, והצליח לקצף יותר משלוש דקות משיאו האישי ולנצח בצורה משכנעת. הפך לאמריקאי השלישי בכל הזמנים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
גיילן ראפ מוביל דבוקת רצים במרתון בוסטון 2017
גיילן ראפ מוביל דבוקת רצים במרתון בוסטון 2017

מרתון פראג התקיים הבוקר (ראשון) במזג אוויר שהוא מעט חם מהרגיל בבירה הצ'כית אבל נוח יחסית. זה גם היה המרתון הראשון באירופה של גיילן ראפ, שהיום הוא המרתוניסט האמריקאי הטוב ביותר.

גיילן ראפ מוביל את דבוקת הרצים לפני ג'פרי קירוי במרתון בוסטון 2017

פעם ראשונה מחוץ לאירופה. גיילן ראפ (עם הכובע במרכז) | צילום: Trevorwelsh

אחרי שניצח במרתון שיקגו האחרון ולפני כן סיים שני במרתון בוסטון 2017, ראפ הגיע למסלול הנחשב למהיר בצ'כיה כדי לנסות לקבוע שיא אישי, מאחר ושיאו משיקגו עמד על 2:09:20 שע'. ראפ פתח את המרתון בצורה שקולה מאחורי מכתיב קצב כשלצדו מספר רצים מאתיופיה וקניה כשהבולט ביניהם היה סיסיאי לימה האתיופי, שרץ השנה בדובאי בזמן של 2:04:28 שע'.

בסופו של דבר, ראפ הצליח לברוח ליריבו האתיופי אחרי 38 ק"מ, ובקילומטרים שנותרו הוא גם הצליח להגביר מחדש את הקצב. אחרי שאת חצי המרחק הם עברו בזמן של 1:03 שעה הם האטו את הקצב בחצי השני, ובשלושת הקילומטרים האחרונים כאמור ראפ הגביר אותו מחדש בניסיון לרדת משעתיים ושש דקות. זה היה קרוב והאמריקאי סיים בסופו של דבר בזמן של 2:06:07 שעות, הרבה לפני לימה שסיים שני בזמן של 2:07:02 שע'. שלישי סיים הקנייתי סטפן צ'מלאני בזמן של 2:09:42 שעות.

ראפ הפך היום למעשה לרץ המרתון האמריקאי השלישי בכל הזמנים אחרי ריאן הול (2:04:58) וקאליד קאנוצ'י (2:05:38 שע'). קאנוצ'י הוא למעשה השיאן האמריקאי מאחר והול קבע את השיא שלו במרתון בוסטון, שהמסלול שלו לא מוכר לקביעת שיאים במרתון.

 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג