גיא ברנע רוצה שתשחו בעירום

שמעתם פעם על מלתחה צפה בים, בה אתם יכולים לתלות את בגד הים שלכם ולשחות בעירום? ובכן, השחיין האולימפי חשב על זה לפניכם ועומד להשיק קונספט שכזה
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אם תחשבו על זה טוב, שחייה בעירום היא המשך טבעי לשהותנו רבת החודשים בבטן ההריונית. על אותו משקל, חושף היום השחיין האולימפי גיא ברנע, רעיון שהתחיל ממש כאן בישראל, אבל אולי יצבור תאוצה גם בעוד ערי חוף בעולם. הכל בעצם התחיל ברעיון פרסומי שאמור לקדם את מותג בגדי הים לגברים Weekends At שמייצר ומקדם ברנע ביחד עם שותפיו רון נדל ודב אדר, בו רואים שחיינים ושחייניות נכנסים לעומק הים, שם מחכה להם מלתחה עם קולבים עליהם הם יכולים להניח את בגדי הים שלהם בעזרתה נציגת החברה – צפו בסרטון כאן למטה. 

"במסגרת המותג רצינו למצוא רעיון לעודד אנשים לשחות בעירום, אומר גיא ברנע לשוונג, "לשם כך המצאנו את המלתחה הצפה שמאפשרת לעשות כך בקלות כפי שהסרטון הזה מתאר, שבין היתר השתתפו בו שחייני נבחרת ישראל. בגדול זה סרטון כיפי שעשינו לבגדי הים שאנחנו מיייצרים. המסר היה שבעצם הכי כיף לנו זה להגיע לים ולשחות בעירום. מכיוון שזה בעייתי ולא מתאפשר בחופים רבים, החלטנו שבעצם בתוך המים ניתן להוריד את בגדי הים וליהנות משחייה אמיתית. כך בעצם המצאנו את המלתחה הצפה הזו אותה צילמנו בחוף ביפו".

מתברר שהרעיון כל כך הצליח וכבש את הרוחצים בים, שכעת החליט ברנע שהקונספט הזה יכול לתפוס בעוד חופים בארץ ובעצם בעולם כולו. "הרעיון היה לעודד אנשים בצורה יצירתית לעודד אנשים לשחות עירומים בים. מהנקודה הזו החלטנו שניצור מימון המונים על מנת לגייס כספים להקמה וייצור של עוד מלתחות כאלו, אנחנו צריכים בשלב הזה 70 אלף שקל".





אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג