גוון יורגנסן ניצחה בטריאתלון האולימפי המותח במשחקים של ריו

אין דרך אחרת להגיד את זה, הטריאתלון האולימפי של הנשים שהתקיים היום (שבת), היה אחד מהמופעים המותחים עד כה במשחקים האולימפיים - כל הפרטים כאן
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

היכנסו לעמוד המיוחד של שוונג למשחקים האולימפיים 

לכאורה, היו תנאים אופטימליים כדי לנצח את גוון יורגנסן. ים קצת גלי, מסלול טכני עם עליות ורוכבות חזקות ממנה בדבוקה, הכל לכאורה. המחשבה שעברה לי בראש היא, "בוא נראה עד כמה גרוע היא תשחה ואז נבין טוב יותר את מהלך התחרות". השחייה החלה עם קרולינה רותייה הספרדייה המובילה בראש חץ יחד עם קייטי זפרס, ופמלה אוליברה המקומית (ברזיל). רותייה יוצאת ראשונה מהמים ואיתה עוד 18 טריאתלטיות שמטפטפות אל שטח ההחלפה. יורגנסן יוצאת כ-10 שניות לאחר המובילה יחד עם נון סטנפורד, ויקי הולנד, ניקולה ספיריג, אנדריאה יואיט, פלורה דאפי, קייטי זפרס ורייצל קלמר.

עוד ניצחון

יורגנסן מסיימת בזמן של 1:56:56 שע' ולוקחת את הזהב ה-39 של המשלחת האמריקנית

עוד כתבות בנושא
רון דרמון במקום ה-26 בטריאתלון האולימפי במשחקים האולימפיים בריו
צ פ ו || כל מה שרציתם לדעת על הטריאתלט רון דרמון לקראת ריו 
הטריאתלט רון דרמון השיג את הקריטריון לריו: "אני מאושר, זוהי הגשמת חלום שלי"

די מהר, הדבוקה מתגבשת ויש בה גם את אמה מופאט וארין דנשהאם האוסטרליות, ברברה ריברוס הצ'יליאנית החביבה וליסה נורדן שמצליחה לגשר אל הדבוקה הראשונה. לאחר שתי הקפות מתוך השמונה שיש ברכיבה, הלן ג'נקינס כבר נמצאת כמעט דקה מאחור והדבוקה המובילה לא מפסיקה לעבוד הרבה תודות לניקולה ספיריג משוויץ, שפשוט דחפה ולחצה ומתחה את הפלטון כמו מסטיק בכל עלייה/ירידה וסיבוב. פלורה דאפי עוד עזרה לה בשתי ההקפות הראשונות, אך לאחר מכן זו היתה הצגה של טריאתלטית שהיא ככל הנראה הרוכבת הטובה ביותר בדבוקה כיום. מה שהפתיע הוא שיורגנסן נראתה נחושה להישאר איתה בכל מחיר ולא לתת לה לברוח בשום מצב. ספיריג ויורגנסן נפגשו 5 פעמים במהלך הסבב כאשר גוון מובילה 3-2. ספיריג טחנה את הרכיבה כאשר מדי פעם היא מנסה ליצור פער שמצטמצם כאשר יורגנסן ושות' מיד שועטות לסגור אותו.

מארי ראבי יוצאת משטח ההחלפה ראשונה, אך במהרה יורגנסן וספיריג נוטלות את ההובלה ואת הפיקוד על התחרות. במהלך הרכיבה, יורגנסן רק נצמדה לספיריג ועשתה כל מאמץ להישאר איתה, עכשיו כבר הרבה יותר קל לה וספיריג היא זו שנמצאת חצי גוף מאחוריה. מאחוריהן, נמצאות הולנד, סטנפורד, ריברוס ומופאט. במהלך ההקפה האחרונה ניתן היה לראות התפתחות של שיחה בין ספיריג ליורגנסון (מעניין על מה) ואז לאחר זמן קצר יורגנסן החלה את המהלך שלה, המהלך המוכר והמפורסם הקרוי "עכשיו אני פשוט רצה יותר מהר ממך" והצליחה בשני קילומטרים לפתוח פער של 40 שניות על ספיריג.

ספיריג מקום שני

שלטה ברכיבה באופן מוחלט ולא הראתה סימני חולשה

יורגנסן מסיימת בזמן של 1:56:16 שע' ולוקחת את הזהב ה-39 של המשלחת האמריקנית בריו בצורה משכנעת מאוד. היא עשתה שחייה מצוינת ונשארה עם הדבוקה המובילה עד סוף הרכיבה, כאשר היא יושבת על ספיריג ומפתיעה אפילו את הבריטיות ביכולת הרכיבה שלה. לריצה היא יוצאת עם הרבה ביטחון וזה היה רק עניין של זמן עד שהבלון חנקן ישתחרר במנוע. ספיריג היא אלופה אולימפית (לשעבר) ואם היא היתה מתחרה כך לפני ארבע שנים לא היינו רואים פוטו פיניש. היא שלטה ברכיבה באופן מוחלט ולא הראתה סימני חולשה מול יורגנסן עד שלא יכלה עוד. אם הייתי צריך להמר על בריטית אז הייתי בוחר בסטנפורד, למזלי אני לא מהמר והולנד לוקחת את הארד מסטנפורד בספרינט פיניש.

תוצאות


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג