גג עזריאלי – פסגת השאיפות

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:דייב לדרמן





כולם עולים לרגל. חובבי קניות, לצד חיילים שבאו לאכול מהקריה, אנשי החלונות הגבוהים מבפנים מול מנקי החלונות בסנפלינג מבחוץ. המשותף לכולם זה הרצון להגיע לשובע. כולם מטפסים בזריזות. מי ברגל, מי בדרגנוע, מי במעלית. עולים מהר ככל האפשר כדי להיות הראשונים. מונעים מכורח הרעב, מעודדים מהמחשבה על הסיפוק העתידי. המדור (הזמני) הזה, יציג ויבחן פעמיים בשבוע עד למרוץ המדרגות בעזריאלי, את הישגיהם וסיכוייהם של כמה ספורטאים וספורטאיות מהדרג הראשון שהחליטו להילחם ברעב, ושינסו להגיע ראשונים לפסגת מגדל עזריאלי, במרוץ המדרגות.




מרוץ המדרגות של עזריאלי – פסגת השאיפות –שער הסיום



מרוץ המדרגות של עזריאלי, כבר הפך לאירוע בינלאומי שמארח אתלטים מחו"ל, עובר שדרוג נוסף. עד השנה שום אתלט מחו"ל לא איים על ההגמוניה הישראלית בשיאים ובמיקום במקצה העילית. אבל השנה יתארח במרוץ טרי פרסל, אתלט ברמה בינלאומית שכבר ניצח מספר לא קטן של מרוצי מגדלים בחו"ל. אם תרצו אפשר לכנות אותו הלאנס אמסטרונג של חדרי המדרגות, והוא יתחרה כאן ב-9/11.



פרסל, הפנומן האוסטרלי – בדרך לישראל



פרסל, הפנומן האוסטרלי, החל להתחרות במרוצי מגדלים בשנת 93', כשהוא קוטף את הניצחון הראשון שלו במלבורן ב-94'. שנה אח"כ הוא ניצח במרוץ המגדלים של סידני כשהוא מטפס 1504 מדרגות בזמן של 7:30 דק'. שנתיים אח"כ הוא שוב ניצח בסידני כשהוא מקזז את שיאו ב-36 שניות. ב-98' הוא ניצח את מרוץ המדרגות שבבנין האמפייר סטייט שבניו-יורק, אך נכשל בניסיון להגן על תוארו שנה אחרי-כן כשהוא הגיע רק שני. ארבע שנים עברו ללא ניצחונות משמעותיים. ב-2002 חזר לנצח כשהוא גובר על יריביו בעוד שני מירוצים בשיקגו. ב-2003 ו-2005 ניצח את מרוץ המדרגות של מגדלי הסיריס בשיקגו המכילים 103 קומות במספר כולל של 2109 מדרגות. ב-2006 וב-2007 ניצח ברציפות את מרוץ 94 הקומות של בניין מרכז ג'ון הנקוק בשיקגו, כשאת המרוץ האחרון הוא עושה בזמן של 9:30, כלומר ממוצע של קצת יותר מ 6 שניות לקומה(!). למרות שהוא טוען שהשיא כבר מאחוריו, נראה שלאתלט בן ה36 יש עוד הרבה מה לתת.





עכשיו צפוף עוד יותר בצמרת העילית




על הנייר, נראה שפרסל הוא בעל הסיכויים הטובים ביותר לעמוד במקום הראשון על הפודיום. אבל, עוד לפני שאנחנו מכתירים אותו כמנצח עוד בטרם שהחל המרוץ, מן הראוי שאציג את ספורטאי העילית המקומיים, שלא רק מביאים איתם את יתרון הביתיות, אלא, גם את הניסיון שהם מביאים מהתחומים שלהם. כל זה יהיה בטור הבא. מה שבטוח שב-9/11 מובטח אירוע ברמה שטרם נראתה בארץ. יהיה חם.



לפרטים על מרוץ המדרגות

להרשמה

תמונות – מרוץ המדרגות 2006



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג