בשבת: אולימפיאדת הנוער בסינגפור יוצאת לדרך

משלחת ישראל המורכבת מ- 15 ספורטאים המתחרים ב- 8 ענפי ספורט שונים, הגיעה לסינגפור והתמקמה בכפר האולימפי. אולימפיאדת הנוער הראשונה בהיסטוריה שתתקיים בסינגפור 2010, נכון להיום כבר הגיעו כ- 2,000 ספורטאים ועד טקס הפתיחה יגיעו כ- 3,600 נוספים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


משלחת ישראל המורכבת מ- 15 ספורטאים המתחרים ב- 8 ענפי ספורט שונים, הגיעה לסינגפור והתמקמה בכפר האולימפי. אולימפיאדת הנוער הראשונה בהיסטוריה שתתקיים בסינגפור 2010, נכון להיום כבר הגיעו כ- 2,000 ספורטאים ועד טקס הפתיחה יגיעו כ- 3,600 נוספים

מאת:ניר רייכמן


אולימפיאדת הנוער מתקיימת זו הפעם הראשונה, ותתקיים בין ה- 14-22 באוגוסט, בהשתתפות כ-3600 ספורטאים בגילאי 14-18,
מ-205 מדינות.
מרבית הספורטאים הבכירים, בינהם אלופים ומדליסטים אולימפיים, הצטרפו למאמץ השיווקי על מנת להפוך אותו למרכז עולמם של הספורטאים הצעירים בדומה למשחקים האולימפים לבוגרים.


פאני בייסרון במבחן אמיתי / צילום: תומר יקובסון



הטריאתלטית הצעירה פאני בייסרון תהיה הראשונה מבין המשלחת שתיכנס למעגל התחרויות, והיא תעשה זאת כבר ביום ראשון הקרוב. 64 טריאתלטים יזנקו למים, ביום ראשון ושני ויומיים מאוחר יותר תתקיים התחרות שליחים לנבחרות, באולימפיאדת לונדון 2012 תיערך תחרות זו בפעם הראשונה לבוגרים במסגרת אולימפית. כיוון שזו הפעם הראשונה, קשה מאוד לחזות את רמת התחרות שתתפתח. הרמה הגבוהה ביותר לא תהיה שם, מרבית האיגודים החליטו להשתמש בתחרות זו על מנת ליצור קרש קפיצה לספורטאים נוספים להגיע לרמה הגבוהה בעולם, שעולה משנה לשנה ובכך להרחיב את הפוטציאל לשנים הבאות.

האיגוד הישראלי לקח תחרות זו ברצינות, והחל לעזור ולהכין את הספורטאים הפוטנציאלים תקופה ארוכה מראש, שינוי גישה מרענן עבור הספורטאים הצעירים. פאני היתה היחידה שהשיגה את הקריטריון לאולימפיאדת הנוער, תחרות קריטריון נהדרת בספרד בה סיימה במקום השביעי העלתה את רף הציפיות בשנה הנוכחית. מקום 24 באליפות העולם ומקום 26 באליפות אירופה (אף על פי שיש שציפו ליותר) האחרונה מאשרים כי זה לא מקרי.

אלופת ישראל בשנתיים האחרונות, ידעה כי עליה להתכונן היטב וכך עשתה. סדרת מחנות אימונים ותחרויות בחו"ל והשתלבות עם הרמה הגובה לגילה בעולם בעיקר בפורטוגל ורוסיה כדי להגיע בכושר טוב בתקופה הנכונה. כוח רצון זה בהחלט אחת התכונות המבילות אצלה, כישרון יש והרבה. חודשי האימונים הקשים שעברו עליה השנה מתרכזים לעבר שעה אחת וקצת, בה תמשש את כל ההשקעה שלה עד כה.

שידורים וזמנים בערוץ הראשון
אולימפיאדת הנוער הראשונה בהיסטוריה תשודר בערוץ הראשון, שידור טקס הפתיחה יתקיים ביום שבת הקרוב ה- 14 לאוגוסט בין השעות 15:00-17:00.
רצועת השידור של אולימפיאדת הנוער 2010 תשודר בין התאריכים ה-15-19 לאוגוסט בין השעות 16:00-16:50 מדי יום. ביום שישי ה-20 לאוגוסט ישודר אולפן למשך חצי שעה בין 16:00-17:00.

בשבוע לאחר מכן 22-26 לאוגוסט, בימים א'-ה' תשודר אולימפיאדת הנוער בין השעות 16:00-16:50, מדובר בתכנית אולפן שתשדר את תקצירי המשחקים בהגשתם של עמית הורסקי וגילי שם-טוב.

לאתר הרשמי

הספורטאים הישראלים באולימפיאדת הנוער בסינגפור 2010 / מערכת שוונג

הגולשת נעמי כהן מאילת, שהוכתרה לאלופת העולם לנוער בדגם BIC לפני פחות משבועיים, נבחרה להיות נושאת דגל ישראל בטקס הפתיחה של אולימפיאדת הנוער, שיפתחו בשבת הקרובה בסינגפור. כמו כן ניתן למצוא את אלוף אירופה לנוער במאה מטר גב, יעקב טומרקין, אלוף העולם לקאדטים בקפיצה לגובה, דימה קרויטר, אלוף אירופה לקדטים בג'ודו, יעקב ממיסטבלוב, ולוחם הטאקוואנדו גילי חיימוביץ' שהוא אלוף אירופה לנוער.


כזכור, הזוכים במדליות במשחקי סינגפור יקבלו מהוועד האולימפי מענק כספי מיוחד. זכייה במדלית זהב תקנה מילגה של 9000 שקל, כסף תזכה ב-7000 שקל וארד סכום של 5,000 שקל.

תמונת שער / apknews



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג