בצרפת יעודדו אזרחים לעבור לרכיבה על אופניים

בצרפת מנסים לצאת מהקופסה ולחשוב על דרכים יצירתיות, על מנת לגרום לאנשים לעבור לרכיבה במקום נסיעה במטרו וברכבים הפרטיים שלהם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לא צריך להיות מופתע שדווקא בצרפת היו נחושים לעודד את הצרפתים לעבור לרכיבת אופניים ולהחליף את הנסיעה ברכבם הפרטי. אמנם הטור דה פרנס נדחה מהתאריך המקורי, אך בצרפת לאחר יותר ממאה שנות מרוץ אופניים שכבש את העולם, יש חשיבות לנכס לעצמם את הפתרונות על שני גלגלים בימים אלו כחלק מאסטרטגיית היציאה שלהם מהקורונה.

 

כחלק מכך, הממשלה הודיעה כי היא מתכננת לפתח נתיבי זמניים ובנוסף תסבסד תיקוני אופניים בעלות של 20 מיליון אירו. בפריס יש כיום כ-370 ק"מ של שבילי אופניים והתכנון הוא להגדילם עם נתיבים נוספים הצפויים להגדיל אותם ל-650 ק"מ. משרד האנרגיה והתחבורה במדינה יזם את הגדלת מקומות חניה לאופניים ואפילו מתכנן גיוס של מדריכים על מנת שיעזרו לאנשים לחזור לרכוב.

התכנית שתעניק עד 50 אירו לתיקון מכני של האופניים, תתמוך גם בתכנית שתיתן למעסיקים כיסוי של עד 400 אירו, על הוצאות הנסיעה של עובדים אשר ישתמשו באופניים על מנת להגיע למקום העבודה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג