ביטי דויטש שיפרה דרמטית את שיאה האישי במרתון

עוד שיפור משמעותי לרצה שהחלה להתאמן באופן מקצועני ומראה התקדמות ותוצאות
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ביטי דויטש שמתאמנת אצל עמית נאמן, ממשיכה במגמת השיפור שלה והיום (ראשון) עשתה זאת במרתון קייפטאון שבדרום אפריקה. דויטש שיפרה את שיאה האישי בלא פחות מ-5:37 דק' במרוץ שהוזנק בשעה 7:40 שעון ישראל וסיימה בתוצאה 2:36:41 שע'. התוצאה הזו טובה מהקריטריון לאליפות העולם באתלטיקה שתתקיים בדוחא בסוף החודש, שם היתה צריכה לרדת מ-2:37 שע', אך היה עליה להשיג אותו עד תחילת חודש ספטמבר.

שיא אישי חדש במרתון. ביטי דויטש | צילום: אלבום פרטי

כזכור, לפני מספר חודשים ניצחה דויטש בין הנשים בפעם הראשונה במרוץ בחו"ל לאחר שהתחרתה בחצי מרתון ריגה שבלטביה בזמן של 1:17:34 שע'.

התוצאה שלה היום מעלה אותה למקום הרביעי בטבלת התוצאות הישראלית שלפניה מככבות לונה צ'מטאי-סלפטר, ילנה דולינין ונילי אברמסקי. ביטי דויטש בת ה-30 היא רצה חרדית מירושלים, אם לחמישה ילדים, שההישגים שלה בריצה למרחקים ארוכים הובילו אותה לאחרונה להתאמן באופן מקצועני, עם שאיפות להגיע אפילו למשחקים האולימפיים טוקיו 2020 במידה ותשיג את הקריטריון. דויטש פרצה לתודעה במרתון ירושלים 2018, שבו סיימה שנייה בין הנשים וראשונה בין הישראליות בתוצאה של 3:09:49 שע' שהפתיעה הרבה אנשים. את ראשית אימוניה עשתה תחת צמד המאמנים אתי ויורם איינר.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג