ביטי דויטש ניצחה בחצי מרתון ריגה

אחרי ניצחונות באליפות ישראל בעמק המעיינות ובתל אביב, אלופת ישראל ניצחה גם במרוץ הראשון שלה בחו"ל שהתקיים בבירת לטביה. הפעם היתה רחוקה ב-11 שניות משיאה האישי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
ביטי דויטש מנצחת בחצי מרתון סמסונג תל אביב
ביטי דויטש מנצחת בחצי מרתון סמסונג תל אביב

ביטי דויטש, אלופת ישראל במרתון וחצי מרתון, ניצחה הבוקר (ראשון) בפעם הראשונה במרוץ בחו"ל. זה קרה במקצה חצי המרתון בריגה שבלטביה, שבו דויטש ניצחה בין הנשים בזמן של 1:17:34 שע'.

עוד חצי מרתון שהיא מנצחת. ביטי דויטש | צילום: דני בורשבסקי

עוד כתבות בנושא 
ביטי דויטש נבחרה לאחת מ-12 אמהות רצות מעוררות השראה 
כיצד ביטי דויטש ולונה צ'מטאי סלפטר השתפרו כל כך הרבה בשנה אחת? 
ביטי דויטש צורפה לסגל האולימפי ועברה להתאמן אצל עמית נאמן 

שיאה האישי של דויטש בחצי מרתון נקבע לפני כשלושה חודשים במסגרת מרתון סמסונג תל אביב, בו ניצחה דויטש בחצי המרתון לנשים בזמן של 1:17:23 שע' כך שהיום היא היתה רחוקה מהשיא הזה ב-11 שניות. בנוסף, דויטש סיימה במקום ה-14 הכללי בנוסף לעובדה שהיא ניצחה בין הנשים. אגב, השנייה בין הנשים היתה טטיאנה סטפנסקה האוקראינית שסיימה בזמן של 1:18:34 שע'.

ביטי דויטש בת ה-30 היא רצה חרדית מירושלים, אמא ל-5, שההישגים המטורפים שלה בריצה למרחקים ארוכים הובילו אותה לאחרונה להתאמן באופן מקצועני, עם שאיפות להגיע אפילו למשחקים האולימפיים טוקיו 2020.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג