ביטי דויטש נבחרה לאחת מ-12 אמהות רצות מעוררות השראה

כבוד גדול לרצה הישראלית ביטי דויטש, שזכתה לככב ברשימת הנשים מעוררות ההשראה ולעמוד לצד רצות-אמהות מובילות בעולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

לכבוד יום האם האמריקאי אותו חגגו ביום ראשון, הוציא אתר האינטרנט "ראנרס וורלד" רשימה ובה 12 אמהות רצות מעוררות השראה כאשר במקום ה-7 נמצאת הרצה הישראלית ביטי דויטש. בין האמהות נבחרו נשים כמו סטפני ברוס שהיתה פעמיים אלופת ארצות הברית, אמא לשניים, קליין טיילור, אחת מרצות המרתון המהירות ביותר בארה"ב, אמא לילדה בת 8 ומהווה משפחת אומנה לשני ילדים נוספים. במרתון פראג שהתקיים בתחילת החודש היא הגיעה במקום הרביעי בזמן של 2:26:27 שע'. ברשימה נמצאת גם רוברטה גרונר, 41, שהצליחה לקבל קריטריון אולימפי כאשר רצה באפריל האחרון במרתון רוטרדם בזמן של 2:29:06.

לונה צ'מטאי סלפטר סלאמאוויט ביולין ביטי דויטש על הפודיום באליפות ישראל ב-15 קילומטרים

לונה צ'מטאי סלפטר סלאמאוויט ביולין ביטי דויטש על הפודיום באליפות ישראל ב-15 קילומטרים

עוד ברשימה נמצאת סינתיה ארנולד שצולמה כאשר היא רצה עם שלושת ילדיה בעגלה בחצי מרתון וגם ניפצה את שיא העולם עבור אישה שרצה עם שלושה ילדים בעגלה, כאשר סיימה את המרוץ בזמן של 1:29:08 שעות. את ביטי דויטש אם לחמישה ילדים, הכוכבת העולה בשמי הריצה בישראל תוכלו למצוא כאמור במקום גבוה ברשימה המכובדת. דויטש, חרדית מירושלים שרצה עם כיסוי ראש וחצאית ריצה שמגיעה עד מתחת לברך, ניפצה כל תקרת זכוכית אפשרית. בתחילת השנה היא זכתה באליפות ישראל בחצי מרתון ואחריה זכתה באליפות ישראל במרתון טבריה במקום הראשון. היא סימנה לעצמה יעד, לייצג את ישראל במשחקים האולימפים 2020.




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג