בחירות 2003 באיגוד הטריאתלון

A VPN is an essential component of IT security, whether you’re just starting a business or are already up and running. Most business interactions and transactions happen online and VPN
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

מאת:רני בקר

לקראת בחירת יו"ר וחברי הנהלה חדשים לאיגוד הטריאתלון שתתקיים בשבת 28 בדצמבר, יצאנו לבדוק
מקרוב את טיבם של המועמדים החדשים, מי ומה הם וכיצד הם רואים את פני האיגוד בשנה הקרובה.

לתפקיד היו"ר מתמודדים שלושה חברי איגוד ותיקים וחדשים ולשמונת המקומות בהנהלת האיגוד הוגשו למעלה מ-20 מועמדויות מה שבהחלט מעיד על מעורבות ורצון לתרום.
לזכותם של המתמודדים יאמר כי כולם (כמעט) מגיעים עם הרבה מרץ והרבה כוונות לשיפור וקידום ספורט הטריאתלון וכמובן שיפור מעמד חברי האיגוד ורמת התחרויות. חברי ההנהלה וכן היו"ר עושים עבודתם בהתנדבות וללא שכר.

וכעת למתמודדים:

מתמודדים 1 ו-2, החליטו להתמודד ביחד ולחוד, ולמי שלא מבין, קבוצת התומכים והמועמדים לחברי ההנהלה תהיה משותפת לשניהם, אך לתפקיד היו"ר יעמדו לבחירה כל אחד בנפרד. מטרות הקבוצה משותפות .

מתמודד מס' 1 – דן דבוסקין:
דבוסקין (בן 61) הצטרף לאיגוד ובכלל לספורט הטריאתלון לאחר הטרגדיה שפקדה את משפחתו (ביתו תמר נהרגה בעת אימון אופניים לקראת תחרות ב-1996 –ועל שמה נקרא טריאתלון תמר), חבר הנהלה משנת 1997 ומשתתף קבוע בכל התחרויות. בהנהלה הוא מתפקד כאחראי על נושא הבטיחות ומאז כניסתו לתפקיד חל שיפור רב ברמת הבטיחות בתחרויות ובמיוחד בנושא סגירת כבישים. בן קיבוץ נען ובעל תואר שלישי בכלכלה מארה"ב. עוסק כיום בייעוץ כלכלי לחברות ולקיבוצים ומשמש כחבר הנהלה בתאגידים תעשיתיים וחקלאים.
מתמודד מס' 2 – שאול דולב:
בן 45, סא"ל במיל ובעל תואר שני במנהל עסקים ובגיאוגרפיה. ממקימי קבוצת טריאתלון להבים
שהיא לכל הדעות קבוצת הצעירים הטובה ביותר ובשנתיים האחרונות מנהל הקבוצה שהצעיד אותה כמה רמות למעלה ואף שילש את מספר החברים בה. בשנה האחרונה שימש כחבר הנהלת האיגוד .

מטרותיו העקריות הן, לחזק את יסודות הטריאתלון ע"י בנית קבוצות ילדים ונוער והגדלת מס' המשתפים לא רק כסיסמא אלא גם בפועל. שאול גורס כי הוא המתאים ביותר לתפקיד ולו בשל הקבלות שהביא בניהול וארגון קבוצת להבים בשנתיים האחרונות.

המטרות העומדות בפני דבוסקין, דולב וחבריהם לקבוצה:
1. הגדלת מספר חברי האיגוד ב 50% בשנתיים הבאות.
2. הגדלת מספר התחרויות.
3. שיפור באיכות אירגון התחרויות.
4. שיפור רמת הבטיחות בתחרויות ובאימונים.
5. שיפור הספורט ההישגי והגעה לכך שלישראל יהיה ייצוג באולימפיאדת אתונה הקרובה.
6. הגדלת מספרם של בני הנוער.
7. פתיחות ההנהלה לחברי האיגוד.
8. אימוץ מדיניות של תחרויות ללא דראפטינג באיגוד.
9. הגברת השקיפות והידוק הקשר בין ההנהלה וחברי האיגוד.

להנהלת האיגוד מתמודדים מטעם קבוצת דבוסקין דולב: איציק פוגל ,אריה לנדסמן,אלי בלאלי, עידו שפלר, מיכאל זיו, דלית שיף, יובל חץ ורוני מלכא.

מתמודד מס' 3 – חגי פגירסקי:
צעיר המתמודדים (בן 42), עו"ד בדימוס, חבר איגוד הטריאתלון מזה 3 שנים ומייסד קבוצת מכבי טרי רמה"ש, מהמובילות בקבוצות הטריאתלון בארץ, המונה כ- 40 ספורטאים.
חגי ניהל את קאנטרי רמה"ש במשך 8 שנים והיום הוא עוסק ביזמויות ועסקים פרטיים.
לדבריו מחכה הרבה עבודה ליו"ר האיגוד החדש, בראש ובראשונה הכפלת מספר חברי האיגוד (לא ברור, הוא אומר, איך רשומים באיגוד 650 חברי איגוד פעילים ובתחרויות משתתפים כ- 2000 ספורטאים שונים)לא פחות חשוב הוא נושא גיוס החסויות וקידום מעמד הטריאתלון בקרב קברניטי התקשורת והמדיות השונות. הסיסמא ספורט לאלופים הוא ספורט לאלפים בהחלט משמשת אבן יסוד במשנתו של המועמד.
יותר פרסום – יותר ספורטאים – יותר אלופים – יותר תקשורת וחוזר חלילה
מעמדו של חבר האיגוד יתפוס אף הוא מקום חשוב בפועלו, שכן אין הצדק לדעתו למרמור אותו חשים חלק לא קטן מהחברים בכל הקשור למחירי תחרויות לחברי איגוד (לא מספיק נמוכים) ועוד.
שיתוף החברים בהחלטות האיגוד יהיה עמוק יותר ורחב יותר ומדי תקופה ידרגו החברים את פעילויות ההנהלה באמצעות משובים וסקרי שביעות רצון (מה שלא קיים היום וחבל).
הוא אינו שוכח כמובן את דור העתיד והשקעת יותר משאבים בחברה הצעירים ויש לו עוד הרבה רעיונות אותם הוא שומר להמשך הדרך.
בין החברים המתמודדים לצדו לתפקיד חברי הנהלה ניתן למצוא את אילן פלאצ'י, רוני בירם ואלישע גפן.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג