"בגיר" תלביש את המשלחת הפראלימפית

חברת האופנה הישראלית תעניק לכל חברי הספורטאים חליפות אקולוגיות, העשויות מחומרים ממוחזרים ותואמות את רוח משחקי לונדון, שיהיו המשחקים הירוקים הראשונים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

חברת האופנה הישראלית תעניק לכל חברי הספורטאים חליפות אקולוגיות, העשויות מחומרים ממוחזרים ותואמות את רוח משחקי לונדון, שיהיו המשחקים הירוקים הראשונים

מאת:מערכת שוונג


חברת האופנה בגיר (BAGIR) היא נותנת החסות הרשמית למשלחת הספורטאים הפראלימפיים למשחקי לונדון, ותלביש את כל 70 חברי המשלחת. 


הגברים במשלחת הפראלימפית ילבשו חליפות מחויטת בגוון כחול נייבי, חולצות אלקמט בצבע תכלת, חגורות שחורות ועניבות צרות בגוון כחול, ואילו נשות המשלחת ילבשו חליפות בגוון כחול, עם חולצה וצעיף צבעוני. כל פרטי הלבוש מעוצבים ומיוצרים על ידי בגיר וניתנים באדיבותה.

הצוות שבחר את הביגוד לספורטאים הפראלימפיים הורכב מנציגי הוועד הפראלימפי וממעצבי חברת בגיר, אשר ראו לנגד עיניהם את צבעי דגל המדינה.

בגיר (BAGIR) ידועה כמותג בינלאומי רחב, המשלב בסגנונו חייטות מוקפדת ברמה גבוהה ביותר. בהתאם לכך גם בגדי המשלחת הפראלימפית למשחקי לונדון 2012 מאופיינים באיכות מוצר גבוהה ומוקפדת, בחדשנות וביתרונות טכנולוגיים רבים, כגון: חולצות "אל קמט"

שאינן מצריכות גיהוץ, חליפות הניתנות לכיבוס במכונה ביתית, וחליפות אקולוגיות העשויות חומרים ממוחזרים ותואמות את רוח משחקי לונדון, המשחקים הירוקים הראשונים.


מימין: מורן סמואל, ענבל פיזרו, דרור כהן, ראובן מגנג'י ויואב לינסקי בבגדים החדשים (צילום: רזי לבנת)

חיים רייך, מנכ"ל בגיר ישראל, אמר כי "בגיר גאה להלביש את ספורטאי המשלחת הפראלימפית. החיבור בין עולם הספורט ועולם האופנה זוכה כעת למכנה משותף ערכי וחשוב בזכות האג'נדה הירוקה של האולימפיאדה הקרובה. אנו בבגיר מעודדים זאת, מברכים על כך וגאים בכך".

יו"ר הוועד הפראולימפי דני בן אבו: "אנחנו מודים לבגיר על החסות הנדיבה, וגאים לייצג את המדינה כשאנחנו לבושים בחליפות בגיר העשויות מבד שייצורו מסייע לשמור על הסביבה".

21.5.2012


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג