בגובה העיניים: לקוי ראייה ינסה לחצות בריצה את ארה"ב

ג'ייסון רומרו כבר עמד בכמה מאתגרי הריצה הקשים בעולם כשהוא בקושי רואה, אבל כעת הוא יצא למסע הגדול מכולם שכולל יותר מ-5,000 קילומטרים ב-60 ימים מחוף לחוף
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

ג'ייסון רומרו הוא אחד הספורטאים לקויי הראייה הבולטים בארצות הברית. בקטגוריה שלו הוא שיאן עולם למספר מרחקים ארוכים במיוחד כמו 100 מייל וריצות 24, 48 ו-72 שעות. חוץ מזה הוא השלים שלוש תחרויות איש ברזל וכעת הוא מכוון למטרה גדולה במיוחד שגם כמות הרצים ללא מוגבלויות שעשו אותה היא די קטנה – לחצות את ארצות הברית בריצה מחוף לחוף.

יוטיוב | ראיון עם ג'ייסון רומרו

רומרו סובל ממחלת העיניים רטינטיס פיגמנטוזה, שהסובלים ממנה מאבדים את ראייתם בהדרגה עד למצב של עיוורון. המחלה פרצה אצלו בגיל 14, וכיום כשהוא בן 46 הראייה שלו מתפקדת ב-15 אחוז. בכל מקרה כל זה לא מנע ממנו להפוך לספורטאי סבולת מוכשר במיוחד, שכבר חתום על כמה אתגרים מטורפים.

עוד כתבות אתגר
כפיר מן מסכם את מסע "רצים את ישראל"
אריאל רוזנפלד מספר מדוע החליט להתחרות במרוץ 100 מייל בחומת ברלין 
איך עושים טריאתלון של 480 קילומטר ב-48 שעות? 

75241.5

כל יום הוא צפוי לרוץ כ-80 ק"מ. ג'ייסון רומרו | צילומסך

המסע של רומרו יצא לדרך ב-24 במארס בנסטה מוניקה שבקליפורניה, כשהתחנה הסופית אמורה להיות בבוסטון אחרי 5,120 קילומטרים ו-14 מדינות בארצות הברית. רומרו מתכנן לעשות את זה ב-60 ימים, כשבכל יום הוא צפוי לרוץ כ-80 קילומטרים. אם יצליח, הוא יהפוך כמובן לרץ העיוור הראשון בהיסטוריה שעומד באתגר הזה.



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג