ללא הפסקה: לורה מויר השלימה דאבל באליפות אירופה באולם

הרצה הסקוטית המופלאה ניצחה בקלות גם בריצת ה-3,000 בבלגרד, ולבריטים יהיו הרבה ציפיות ממנה באליפות העולם שתתקיים בקיץ בלונדון
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אליפות אירופה באתלטיקה קלה באולם ננעלה אתמול (ראשון) בבלגרד שבסרביה והכוכבת הגדולה של התחרות היתה ללא ספק לורה מויר הבריטית, שבהחלט מועמדת להיות אחת הכוכבות של אליפות העולם באתלטיקה שתתקיים בקיץ באצטדיון האולימפי בלונדון.

24 שעות לאחר שניצחה בריצת ה-1,500 מטרים עם שיא אליפות חדש, מויר התייצבה לריצת ה-3,000 שהיא הארוכה ביותר באליפות אירופה באולם. בשלב מוקדם מאוד היא ברחה לשאר המתחרות יחד עם יסמין קאן הקנייתית לשעבר שמייצגת את טורקיה. מויר אפשרה לקאן להוביל, אבל אפשר היה לזהות בקלות את הריצה הקלילה שלה לעומת הצעדים של קאן שלקראת הסיום נראו יותר ויותר כבדים. שתי הקפות לסיום מויר פתחה מבערים וסיימה עם סולו של 400 מטרים בדרך לשיא אליפות חדש נוסף שלה, הפעם 8:35.67 דק' שזה היה רחוק משיאה האישי מאחר והריצה הזאת היתה טקטית. קאן סיימה שנייה עם 8:43.46 דק' שמבחינתה זה היה שיא אישי, ואייליש מקולגן שכמו מויר היא בריטית ואפילו סקוטית סיימה שלישית עם 8:47.43 דק'.

בריצה המקבילה לגברים ניצח אדל מצ'אל הספרדי (סגן אלוף אירופה ב-5,000) בזמן של 8:00.60 דק' והוא הקדים ב-33 מאיות בלבד את הנריק אינגבריגסטן הנורבגי שהוא הבכור לשלישיית האחים המופלאה שמככבת בריצות בינוניות בעיקר בזירה האירופית. ריצ'ארד רינגר הגרמני סיים שלישי עם 8:01.01 דק' ושלושה מתאזרחים שהיו דומיננטים בשנים האחרונות באירופה נותרו מחוץ לפודיום: היילה איברהימוב מאזרבייג'אן (מקום 4), עלי קאיה מטורקיה (9) ואראס קאיה מטורקיה (12).




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג