ארד לחותרים הישראלים באיטליה

צמד החותרים הישראלי דני פרידמן ואולג גונורובסקי, זכו במדליית הארד בגמר האליפות האיטלקית הפתוחה בפידילוקו
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אלוף ישראל בחתירה, דני פרידמן, וסגנו, אולג גונורובסקי, רשמו הישג משמעותי ראשון העונה בזירה הבינלאומית, כשזכו אתמול (שבת) במדליית הארד בגמר האליפות האיטלקית הפתוחה בפידילוקו. הצמד הביא את סירתם לחצות את קו הסיום בזמן של 06:40.12, רק שנייה אחת אחרי הצמד האיטלקי המדורג במקום השני בעולם. את מדליית הזהב לקחו החותרים מליטואניה, המדורגים במקום הרביעי בעולם. גונורובסקי ופרידמן מתאמנים בימים אלה לסירוגין באמפוסטה שבספרד ובמרכז דניאל לחתירה בתל אביב.

60071.1

דני פרידמן ואולג גונורובסקי עם המדליות בסוף התחרות | צילום: איתי עופר

"התכוננו היטב לתחרות, היה מזג אוויר מושלם, ופתחנו חזק מאד. הייתה תחרות מאוד צמודה ומאתגרת, נלחמנו כל הדרך", סיפר פרידמן לאחר הזכייה, "זאת התחלה מעולה לעונה – לעמוד על הפודיום עם הטובים בעולם זו הרגשה שקשה לתאר. עכשיו הפנים קדימה לקראת אליפות אירופה בחודש הבא, ואליפות העולם בקיץ – בה אנחנו נחושים לעשות את הקריטריון ולזכות בכרטיס הנכסף לאולימפיאדת ריו".


 



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג