ארגון המרתונים הבינלאומי אישר את מסלול הריצה של מרתון תל אביב

המסלולים התחרותיים של מרתון ג’ילט תל אביב נמדדו השבוע, והם עומדים בקריטריונים הקפדניים של AIMS
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

המסלולים התחרותיים של מרתון ג'ילט תל אביב נמדדו השבוע, והם עומדים בקריטריונים הקפדניים של AIMS

מאת:מערכת שוונג


מסלול הריצה האורבני של מרתון ג'ילט תל אביב אושר השבוע על ידי ארגון המרתונים הבינלאומי, AIMS, המאגד את המרתונים הגדולים והמפורסמים בעולם.


מודד מוסמך מטעם AIMS מדד ואישר את המסלולים התחרותיים של המרוץ: מרתון (42.2 ק"מ), חצי מרתון (21.1 ק"מ) ומרוץ ה-10 ק"מ. המדידה נעשתה לפי החוקים של ארגון המרתונים, וזאת כדי שהמסלולים יוכרו כרשמיים וניתן יהיה לקבוע שיאים עולמיים ולאומיים. כמו כן, האישור עומד בקריטריונים של תחרויות רשמיות (משחקים אולימפיים ואליפויות עולם).

המדידה נעשתה בליווי צוות מקומי, רכבי משטרה ובאמצעות אופני מדידה שכוילו בקפידה על מסלול נתון, להם מחובר מד סיבובים הסופר את סיבובי הגלגל. בנוסף, נלקחו בחשבון נתונים כמו משקל המודד, ניפוח הצמיגים והטמפרטורה.

תדיאוש דז'ינקובסקי, המודד הפולני מטעם AIMS, בן 62, מדד כבר למעלה מ-200 מרוצי מרתון והשתתף בעצמו בכ-300 מרתונים מסביב לעולם. "המסלול של מרתון תל אביב הוא אחד המסלולים המרהיבים והיפים בעולם", אמר דז'ינקובסקי, "בעיקר אזור הזינוק והגמר הנושקים לחוף הים. זהו מסלול מהיר בגלל היותו שטוח כמעט לחלוטין, דבר שיאפשר לרצים לקבוע הישגים אישיים טובים".

מרתון ג'ילט תל אביב, שייערך ביום שישי, 30 במרץ, מציע מסלול אורבני ייחודי, העובר בכל הרחובות והאתרים המרכזיים בעיר. בין האזורים בהם יעבור מסלול המרתון: זינוק בין מתחם התחנה לגן צ'ארלס קלור, אלנבי, שדרות רוטשילד, הבימה, מגדלי עזריאלי ,קפלן, שרונה והקריה, נמל תל אביב, טיילת רדינג, שדרות נמיר, שדרות רוקח, שטרית, ראול ולנברג, הברזל, פארק גני יהושע , אבן גבירול, כיכר רבין, דיזנגוף, שדרות נורדאו וטיילת החוף – וסיום מרהיב בגן צ'ארלס קלור.

בתמונה: תדיאוש דז'ינקובסקי מודד מטעם הארגון. צילום: עמית נאמן.

לפרטים נוספים והרשמה למרוץ: כאן



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג