אפוסתרפיה: איפון לכאבים

פציעות קשות בברכיים כפו על יואל רזבוזוב לפרוש מג’ודו, ופגעו גם בחיי היומיום שלו. אחרי שהחל בטיפול אפוס תרפיה, מצבו השתפר באופן משמעותי
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

פציעות קשות בברכיים כפו על יואל רזבוזוב לפרוש מג'ודו, ופגעו גם בחיי היומיום שלו. אחרי שהחל בטיפול אפוס תרפיה, מצבו השתפר באופן משמעותי

מאת:מערכת שוונג


יואל רזבוזוב הוא אחד הספורטאים הישראלים המצליחים בעשור האחרון. רזבוזוב נולד ב-1980 בבירוביג'אן ועלה לישראל בגיל 11. כבר בגיל 16 הוא זכה באליפות ישראל בג'ודו במשקל עד 73 ק"ג, ושמר על התואר במשך כעשור. גם בזירה הבינלאומית הוא זכה להישגים רבים, כולל מדליית כסף באליפות אירופה ובשלב רבע הגמר באולימפיאדת אתונה.


במשך השנים סבל רזבוזוב ממספר פציעות קשות שפגעו בקריירה שלו, כולל קרע בשתי רצועות בברכיים, פציעה שמנעה ממנו להשתתף במשחקים האולימפיים בבייג'ין. בסופו של דבר הפציעות הכריעו את רזבוזוב והוא פרש בסוף 2011 מספורט מקצועני – תוך שהוא מוותר על חלומו להשתתף במשחקי לונדון.


הפציעות הקשות גרמו סבל רב לרזבוזוב. "היו לי כאבים שהקשו עליי אפילו לצאת מהרכב", הוא מספר, "זה פגע בצורה קשה באיכות חיי ולא הייתה לי ברירה אלא לנסות ניתוח. לאחר הניתוח המנתחים אמרו שממש לא נשאר לי סחוס בברך". גם לאחר הניתוח נמשכו הכאבים, חייו של רזבוזוב היו לא פשוטים והוא סבל ממגבלות רבות בתנועה. 
המפנה – אפוסתרפיה

המפנה הדרמטי במצבו של רזבוזוב חל לאחר שהחליט לנסות טיפול אפוסתרפיה. "שמעתי על הטיפול במשך השנים מחברים שעשו איתי פיזיותרפיה", אומר רזבוזוב, "הסכמתי לנסות אחרי שהבהירו לי שזה יוכל להשתלב בחיי היומיום שלי, כי אני איש עסוק מאוד בפוליטיקה וביזנס ואין לי חצי יום להקדיש לשיקום".

השינוי הגיע תוך זמן קצר מאוד. "אחרי חודש וחצי כבר הרגשתי שיפור", מספר רזבוזוב, "ורמת הכאבים ירדה. עכשיו אני כארבעה חודשים אחרי התחלת הטיפול, וחזרתי לעצמי ב-95%. יש לי נעליים מיוחדות מתחת למיטה, איך שאני קם בבוקר אני שם אותן והולך איתן עם הילדה לגן ולסידורים. בנוסף אני מתרגל מדי פעם גם אחר הצהרים. המצב שלי עכשיו הרבה יותר טוב ואני אפילו שוקל לחזור ולהתאמן עם החבר'ה בשביל הכיף – אני יכול סופסוף לעזור לאמן ולהדגים לאחרים תנועות ותרגילים בג'ודו".

כל הכתבות של אפוסתרפי – כאן

אתר אפוסתרפיה – apostherapy




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג