"אנחנו לוקחים אנשים למקומות שהם לא יכולים להגיע אליהם לבד"

רבים מאתנו הופכים ל"תיירי ספורט" ומשלבים תחרויות והנאה. לפעמים אפשר לעשות את זה לבד, ולפעמים כדאי להצטרף לקבוצה וליהנות מכל הפינוקים האפשריים
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp
שער הסיום באיירונמן פולה קרואטיה
שער הסיום באיירונמן פולה קרואטיה

אחד היתרונות הגדולים של קבוצת ריצה או קבוצת טריאתלון הוא שיש עם מי להתאמן, יש מחויבות, ובקיצור – יש עם מי לעשות את כל הדברים שאנחנו כל כך רוצים לעשות, אבל לא תמיד קל לנו לעשות אותם. זו בדיוק הסיבה שספורטאים חובבים רבים מעדיפים לנסוע לחו"ל יחד, לרוץ מרתון ראשון בקבוצה או אפילו להשתתף בתחרות איש ברזל.

תחרות איירונמן קרואטיה

רק בשביל המיקום של שער הסיום זה שווה. איירונמן פולה בקרואטיה | צילום: dragan stojcik

עוד כתבות בנושא
"לטייל עם אופניים זו חוויה מטורפת כי אתה עובר בכפרים שהם לא תיירותיים ולא רגילים"
מסביב לעולם || חופשה אקטיבית בשוויץ
מרוץ בעיר שהיא המוזיאון של הרנסאנס

לא מעט ספורטאים חובבים מגלים בסופו של דבר שהם הופכים ל"תיירי ספורט". הם מתכננים חלק מהחופשות שלהם לפי תחרויות שהם רוצים להתחרות בהן, והם מחפשים יעדים אטרקטיביים בעולם כדי להגשים בהם עוד חלום. לא רק לטייל בפריז אלא לחצות את השאנז אליזה תוך כדי ריצת מרתון, לא לברוח מהחום הישראלי לאוסטריה אלא להפוך שם לאיש ברזל יחד עם עוד יותר מ-200 ישראלים.

בדיוק בגלל זה הושק לאחרונה "שוונג טרוול" שהוא מיזם משותף של שוונג ו-GA שהיא חברת התיירות האקטיבית מקבוצת גורדון טורס. בשוונג טרוול משווקות חבילות לתחרויות אטרקטיביות ויש לומר "מקוריות לתייר הישראלי" בתחום המרתון, הטריאתלונים למרחקים ארוכים ואפילו השחייה במים פתוחים. אז נכון שבעידן האינטרנט כל אחד יכול להזמין לעצמו טיסות בלחיצת כפתור ולחפש את המלונות הזולים ביותר. מצד שני, "תיירי ספורט" תמיד מחפשים את הנסיעה החווייתית ביותר וזה משהו שיותר קשה לתכנן לבד. "אנחנו אומרים שאם אתה כבר שם, אז תחווה את החוויה ואנחנו בונים טיול לזמן שאתה נמצא שם", אומרת ליאת צרויה, מנהלת השיווק ב"גורדון טורס" ומוסיפה: "הכוונה היא לא לטוס רק למרתון לצורך העניין, אלא לשלב את זה עם טיול".

כפיר משה, מנהל פיתוח מוצרים בחברת "גורדון טורס" מסביר: "אנחנו לא מציעים רק חבילה של טיסה, אלא דברים שהם מעבר. אם זה ליווי מקצועי, צ'ופרים והגעה למקומות שאי אפשר להגיע אליהם לבד או שאפשר וזה פשוט יעלה יותר". הליווי המקצועי משרת מצוין את משתתפי הטריאתלונים. למשל, באמצע ספטמבר תצא משלחת של טריאתלטים בהובלתו של המאמן ליאור כהן לתחרות חצי איש ברזל (מסבב Ironman) בפולה שבקרואטיה. המשתתפים ייהנו מהובלת הציוד שלהם, ממכונאי שירכיב את האופניים שלהם אחרי הנחיתה ומאימון על מסלול התחרות ביום שלפני. זה בצד המקצועי-לוקיסטי, כאשר בצד של ההנאה ירוויחו המשתתפים טיול במדינה נהדרת כולל טיול אופניים יום לאחר התחרות והפלגה ביום האחרון, כי בסופו של דבר לא להרבה אנשים נשאר כוח לתכנן בעצמם את הטיול שאחרי התחרות הקשה, ובדיוק בשביל דברים מהסוג הזה נולד המיזם. אגב, גם אם אין לכם כוח לצלם, יהיה שם כבר צלם מקצועי שידאג לתמונות שלכם גם בתחרות וגם בהנאות שאחרי ולפני.

וזו רק דוגמה קטנה, כשהאירועים שמשווקים כיום בנוסף הם מרתון מינכן שיתקיים באוקטובר (עם קבוצת עוצמה), אליפות אירופה למאסטרס בשחייה במים פתוחים (בהובלת דניאל קציר) ורכיבת שטח באלפים (בהובלת אביעד רייפר). "יש עוד כמה אירועים שאנחנו עובדים עליהם וישווקו בקרוב", מסביר משה ומוסיף: "חשוב לציין שהקבוצות פתוחות לכולם ולא רק למי שמתאמן בהן. בנוסף אנחנו פתוחים לשיתופי פעולה עם קבוצות מהענפים השונים במטרה לבנות חבילות משותפות".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג