אלפי רוכבים השתתפו בסובב כנרת 2009

במזג אוויר שמשי ונעים הגיעו קרוב לעשרת אלפים רוכבים לאירוע הקפת הכנרת ה- 32 שהתקיימה בשבת. אבי גנאור רכב, צילם וכתב עד כמה המרוץ הזה חשוב לכולם
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


במזג אוויר שמשי ונעים הגיעו קרוב לעשרת אלפים רוכבים לאירוע הקפת הכנרת ה- 32 שהתקיימה בשבת. אבי גנאור רכב, צילם וכתב עד כמה המרוץ הזה חשוב לכולם

מאת:אבי גנאור


בדומה לסובב כנרת 2008, שבו רשמו המארגנים שתי נקודות זכות חשובות בזכות הארגון והסדר שאפיינו את האירוע גם סובב כינרת "טור דה סונול" עבר בסדר מופתי ובשלום והמארגנים מחברת שוונג זכאים לשאפו. ההרשמה במקום החלה כבר בשעה 06:00 ולאחר דקות אחדות כמה מאות של רוכבי אופניים, כבר התייצבו בצומת צמח ובשעה 06:30 כבר עמדו על קו הזינוק ויצאו לדרך. 

אחרי חוד החלוץ הזדנבו במשך כשעה אלפי רוכבים נוספים ובסך הכל השתתפו באירוע קרוב לעשרת אלפים רוכבים ורוכבות. אלה מהם ששילמו עבור השתתפותם צויידו בצמיד נייר שרק איתו ניתן היה לעלות על הכביש, אם כי אף אחד לא בדק להוציא נקודת ביקורת אחת בערך לאחר כשלושים קילומטרים, מה שיצר עיכוב לחצי מתנועת הרוכבים וגרם ללא מעט קריאות מחאה על המחסום המיותר.

מי שיצא לסיבוב מוקדם בבוקר כמוני יכול היה להינות מרכיבה זורמת ובטוחה יחסית להוציא את הקטע האחרון שהיה עמוס בהורים צעירים עם ילדיהם שחסמו את הכביש. כמו תמיד העדיפו הזאטוטים (והוריהם) לרכוב בצדו השמאלי של הכביש ולהפריע לרוכבי הכביש המהירים שחלקם ניצלו את ההזדמנות לדהירה במהירויות סביב ה- 40 קמ"ש ויותר.

בשעה 09:10 דקות לאחר סיבוב מהיר שכלל עצירות לצילומים, האירוע כבר היה מאחורינו. חלפנו בדרך על פני אלפי רוכבים, חלקם הגדול רכוב על אופני הרים שלא לדבר על הילדים והתינוקות שנגררו מאחור אבל תמיד באמצע הכביש – מה שכמעט גרם ללא מעט תאונות, אבל רק כמעט. למרות אי הנוחות שהזאטוטים גרמו על הכביש שמחנו על נוכחותם ואווירת הרכיבה העממית היתה יפה ומלהיבה.

כשהגענו לקו הסיום נתקבלנו בסדר מופתי על ידי דיילים ודיילות נחמדים שהמתינו לנו בכמה תורים רחבים וחילקו לנו שקיות עם מים ועוגה. פרט פיקנטי, אלפי תיקי הגב שהובטחו לרוכבים על ידי חברת סונול הספונסרית העיקרית של האירוע לא הוענקו לרוכבים בשל העובדה שחברת האוניות שהובילה את התיקים לישראל נאלצה לשנות את מסלול ההפלגה שלה שעבר סביב אפריקה בשל התקפות פירטיות על הספינות…סיפור טוב לא? ולכן הגעתה לישראל התעכבה והרוכבים הוזמנו לקבל את השי ברשת חנויות ספידו ופיוזן. לסיכום כפי שאמרנו בשנה שעברה, האירוע היה קליל ואפקטיבי ובעיקר היה נחמד, ומאורגן היטב. להתראות בשנה הבאה.

צילום: אבי גנאור

תמונות מטור דה סונול:

תמונות רון שלף
תמונות זאב – טיבי

תעודת השתתפות אישית



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג