אליפות עולם בשחייה תיערך בבודפשט בחודש יוני

מדובר בשינוי משמעותי ללוח התחרויות, אשר יציב אתגר נוסף לצד אליפות אירופה שתיערך ברומא באוגוסט
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

אחרי שדחתה את אליפות העולם בענפי המים מחודש מאי השנה ליולי 2023, הודיעה היום (שלישי) התאחדות השחייה העולמית פינ"א על הכנסת אליפות עולם נוספת ללוח התחרויות העולמי, שתיערך ב-18 ביוני עד 3 ביולי 2022 בבודפשט.

כזכור, היתה אמורה להיערך אליפות עולם בפוקואוקה, יפן, ביולי 2021, אולם זו נדחתה ראשית בגלל דחיית המשחקים האולימפיים למאי 2022. רק לפני שישה ימים הודיעה פינ"א כי לא ניתן לקיים את האליפות במועד זה ביפן בגלל הגבלות הקורונה וזן האומיקרון ודחתה את התחרות ליולי 2023, אולם כעת היא מודיעה כי בנוסף לאליפות הדחויה תיערך אליפות נוספת, מתוך מטרה לקיים בכל זאת תחרות עולמית גדולה גם השנה.

גל כהן-גרומי במהלך אליפות אירופה בבודפשט בשנה שעברה | צילום: באדיבות איגוד השחייה

המשמעות היא כי אליפויות העולם יתקיימו שלוש שנים ברציפות ביוני 2022 בבודפשט, ביולי 2023 בפוקואוקה ובינואר 2024 בדוחא. זו תהיה הפעם השנייה תוך חמש שנים שבודפשט תארח את אליפות העולם, כאשר היא זכתה באירוח האליפות גם ב-2027.

נשיא פינ"א חוסיין אלמוסאלם מסר בהודעת פינ"א: "כקהילת ענפי השחייה, אנחנו מוצאים פתרונות סביב הפנדמיה וההודעה של היום היא צעד משמעותי בתהליך הזה. אנחנו יודעים שעלינו להיות יצירתיים למען הספורטאים שלנו, ואנחנו בני מזל שיש לנו מארחי תחרויות שחולקים איתנו את התשוקה לענף ויש להם נכונות, יכולות וגמישות לארגן את האירוע המרכזי של פינ"א. אנחנו אסירי תודה לכל המארחים והמארגנים ויודעים שהספורטאים חולקים את התודה הזו איתנו".

המנהל הספורטיבי של איגוד השחייה אהוד סגל מסר: "מדובר בשינוי משמעותי ללוח התחרויות, אשר מציב בפנינו תחרות משמעותית נוספת, לצד אליפות אירופה שתיערך ברומא באוגוסט. בהתאם נשקוד בימים הקרובים על ביצוע השינויים הנדרשים גם בתכנית האימונים שלנו, וכן במידת הצורך בתכנית התחרויות כאן בישראל".



אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"זה קשה להתאמן למרתון, אבל אפילו יותר קשה לא להיות מסוגל להתאמן למרתון", ארון דגלאס טרימבל


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג