אליפות העשור של הנגב בניווט

35 מתחרים נורווגים ישתתפו בצד מאות ישראלים, שלל פעילות לכל המשפחה, ניווט "אפרוחים" לילדים, כתבי חידה וסיורי חינם באזור
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp


35 מתחרים נורווגים ישתתפו בצד מאות ישראלים, שלל פעילות לכל המשפחה, ניווט "אפרוחים" לילדים, כתבי חידה וסיורי חינם באזור

מאת:כתבה פרסומית


בשישי ושבת -18-19 בפברואר (בין השעות 09:00-13:00) תתקיים אליפות הנגב בניווט, על שם הגר פלמ"ח, "בשביל" הגר זו השנה העשירית. התחרות מציעה חוויה ספורטיבית ומאתגרת של ניווטים מדבריים באזור יפהפה המצטיין בנוף עוצר נשימה, במזג אוויר חמים ושפע של אתרי בילוי ייחודיים.

אליפות הניווט מושכת אליה מאות משתתפים מדי שנה. השנה ישתתפו מתחרים מנורווגיה, שוודיה ופינלנד והיא תתקיים בים שישי בפארק גולדה ובשבת בשבטה ובניצנה ותכלול ניווטי יום המנווטים יתחרו על-פי קטגוריות הגיל השונות. הניווט הוא ספורט שהולך וצובר תאוצה בשנים האחרונות והנגב המצטיין במרחבים אדירים ובמזג אוויר מצוין מהווה עבור חובבי הענף את המקום האידיאלי.


צילום: באדיבות מ.א.רמת הנגב


לגילאי 4-6 יתקיים ניווט "אפרוחים" מלווה בפרסים.
כל משתתף יקבל תעודה גביעים ומדליות לזוכים בניווט התחרותי.

כחלק מתחרות הניווטים, יערך באותו סוף שבוע, הפנינג לכל המשפחה בניצנה אשר יציע משפע האטרקציות שבאזור; ביום שישי לאחר הניווט יתקיים סיור מודרך במכוניות, משדה בוקר לכיוון ניצנה. הסיור יעבור בחוות דרך היין, בשבטה העתיקה ולסיום, טיול שקיעה וקבלת שבת עם יין ושירה בציבור באזור ניצנה.

ביום שבת תתקיימנה הפעלות לילדים עם כתבי חידה, טיולי אופניים לכל המשפחה וטיולים באזור עם הרכבים הפרטיים. המנווטים והמלווים מוזמנים ליהנות מסיורים ללא תשלום שמציע בית-ספר שדה שבשדה בוקר, לבקר בצריף בן-גוריון שבשדה בוקר ובמרכז הזוחלים המדברי שבמקום, להנות ממרחצאות החמים של הנגב "נווה מדבר".

מחירים:
30 ₪ למפה
לחברי איגוד הניווט: 20 ₪ למפה
לחיילים – ללא תשלום
למידע על אתרי לינה באזור: www.rng.org.il
לפרטים והרשמה: 08-6564153, 052-443808


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג