אליפות העולם לנוער בוולדרום תתקיים בשנת 2021 בישראל

איגוד האופניים הבינלאומי, ה-UCI, הודיע במהלך באופן רשמי כי אליפות העולם לנוער באופני מסלול תתקיים בוולודרום הלאומי החדש בתל אביב
Facebook
Twitter
Telegram
WhatsApp

איגוד האופניים הבינלאומי, ה-UCI, הודיע במהלך סוף השבוע באופן רשמי כי אליפות העולם לנוער באופני מסלול (וולודרום) בשנת 2021 תתקיים בוולודרום הלאומי על שם סילבן אדמס בתל אביב. באירוע שיתקיים בחודש אוגוסט 2021 צפויים להשתתף כ-300 רוכבות ורוכבים מ-50 מדינות ברחבי העולם, שיגיעו לישראל עם כ-200 אנשי צוות ועשרות עיתונאים.

הוולודרום בתל אביב | צילום: רועי קאפח, איגוד האופניים

"ישראל גאה לארח את אליפות העולם לנוער באופני מסלול בשנת 2021 בוולודרום היפהפה והחדש בתל אביב", אמר סילבן אדמס אשר עומד מאחורי המהלך ביחד עם איגוד האופניים. "יחד עם אירוח הג'ירו ד'איטליה והמוניטין הצומח של קבוצת הרכיבה הישראלית המקצוענית "ישראל סייקלינג אקדמי, ישראל ממצבת את עצמה כמדינת אופניים. אנו מודים ל-UCI וליו"ר דוד לפרטיין על שבחר בישראל לארח את האירוע החשוב והמרתק הזה".

בתוך כך אמר יו"ר ה-UCI דוד לפרטיין, "אני שמח מאוד על כך שהענקנו את ארגון אליפות העולם למדינות כמו ישראל ופורטוגל שזכתה באירוח אליפות העולם באופני כביש לנכים. זה יסייע לנו להגדיל עוד יותר את החשיפה של ענף האופניים ברחבי העולם".

בישראל ובאיגוד האופניים קיבלו כמובן בשמחה את הבשורה, "אנחנו לוקחים ברצינות רבה את ענף אופני המסלול", אמר מנכ"ל איגוד האופניים ירון דור. "אנחנו נוקטים מספר פעולות להאצת הכניסה שלנו לענף הזה. מעבר להחתמת המאמן המעוטר סטיב מקיואן כמאמן נבחרת ישראל אנו נארח כאן גם אירוע בינלאומי משמעותי. אנו מאמינים שבעוד שנתיים וחצי נראה רוכבים ישראלים מתחרים כתף אל כתף מול מיטב רוכבי הנוער בעולם, כצעד בדרך למשחקים האולימפיים בפריז 2024".

רכיבת אופני מסלול היא ענף ספורט ותיק הנכלל במשחקים האולימפיים מאז 1896. בטוקיו 2020 יתקיימו במסגרתו 12 תחרויות ויוענקו 36 מדליות. תחרויות אופני המסלול נחלקות לתחרויות ספרינט (ספרינט אישי, ספרינט קבוצתי וקיירין) ולתחרויות סבולת (רדיפה קבוצתית, קרב רב ומדיסון).




אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתם בכתבות או בפרסומי שוונג צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש בו או לבקש להוסיף את הקרדיט שלכם בדוא"ל: [email protected]

קראתם? השאירו תגובה...

כתיבת תגובה

כתבות אחרונות באתר

פודקאסטים מומלצים

אירועים קרובים

טורים

ציטוט השבוע

"לא משנה כמה איטי אתה, אתה עדיין עוקף את כל אלה שעל הספה", אנונימי


מזג אוויר ותחזית ים

ערוץ הוידאו של שוונג